اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162266387

​مدیر هماهنگی مناطق و سازمانهای شهرداری اصفهان خبر داد

ایجاد دبیرخانه کمیسیون عالی هماهنگی امور اجرایی

کد: 13950727162266387

https://goo.gl/V0HOMZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیر هماهنگی مناطق و سازمانهای شهرداری اصفهان گفت: دبیرخانه کمیسیون عالی هماهنگی امور اجرایی شهر در معاونت عمران شهرداری اصفهان تعریف شد.

ایجاد دبیرخانه کمیسیون عالی هماهنگی امور اجرایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان بهروز نصرآزادانی اظهارکرد: با حضور شهردار اصفهان و مدیران عالی شرکت‌ها و نهادهای خدمات‌رسان در سطح شهر و استان اصفهان برای نخستین بار با پیشگامی شهرداری اصفهان «کمیسیون عالی هماهنگی امور اجرایی شهر» برگزار شد.
وی افزود: هماهنگی اقدامات عمرانی دستگاه‌ها و مؤسساتی که خدمات آن‌ها در داخل محدوده شهرها مستلزم حفاری معابر و احداث تأسیسات است تعریف شده و آیین‌نامه آن در سال 1366 در هیأت وزیران به تصویب رسیده است، ولی تاکنون این کمیسیون در اصفهان تشکیل و برگزار نشده بود.
مدیر هماهنگی مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سالانه نزدیک به 200 کیلومتر در سطح شهر اصفهان حفاری معابر به شکل طولی و انشعابی انجام می شود، اذعان کرد: عدم مدیریت و هماهنگی در این خصوص میان شهرداری و دیگر دستگاه‌ها می‌تواند منجر به اتلاف هزینه‌های بسیار و ایراد خسارت به تأسیسات و زیرساخت‌های شهری و گاهی منجر به خسارت به شهروندان شود، از این رو برگزاری کمیسیون‌ها و کمیته‌های مربوط به آن اهمیت فراوانی دارد.
نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: در این جلسه پس از بحث و بررسی درباره علل ناهماهنگی در بین دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه همکاری‌های متقابل به ویژه در زمینه حفاری معابر، مقرر شد این کمیسیون در سطح عالی آن سالی 2 مرتبه برگزار شود و کمیسیون‌ها و کمیته‌های فرعی آن در سطح مناطق شهری و نواحی مختلف با فواصل زمانی مناسب تشکیل گردد.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی یک فضیلت است اظهارکرد: در این کمیسیون همچنین بر ایجاد هماهنگی برنامه‌ای با رویکرد راهبردی و تقویت روابط سیستماتیک به ویژه با محوریت تبادل داده‌ها و اطلاعات فنی مبتنی بر نقشه‌هایGIS  و زیرساخت اطلاعات مکانی (SDI) تأکید شد.
وی با بیان اینکه دبیرخانه کمیسیون عالی هماهنگی امور اجرایی شهر در معاونت عمرانی شهرداری اصفهان تعریف شد، گفت: همچنین مقرر شد این دبیرخانه بر اساس تنظیم و تصویب ضوابط، معیارها و دستورالعمل‌های مربوط نسبت به ارزیابی حفاری‌ها و پیمانکاران اجرایی حفاری‌ها اقدام کرده و نظارت بر حسن ضوابط را بر عهده داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه