اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220586387

با استفاده بخش های خصوصی از سامانه های پرداخت الکترونیکی شهرداری محقق می شود

رفع مشکل پول خرد با اصفهان کارت

کد: 13951026220586387

https://goo.gl/h44am8

، اصفهان , (اخبار رسمی): اصفهان کارت ها یکی از خدمات نوینی است که در اکثر مراکز خدماتی می توان از آن استفاده کرد همچنین بنا به گفته مدیر پروژه سامانه هوشمند تاکسی پارکینگ های خصوصی هم می توانند از این کارت ها استفاده کنند.

رفع مشکل پول خرد با اصفهان کارت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اصفهان، فرهاد گلی در برنامه تلویزونی «اینجا اصفهان»، با اشاره به اصفهان کارت هایی که مورد استفاده اکثر مردم شهر است اظهارکرد: این کارت ها مصارف متعددی دارد و مختص به استفاده از اتوبوس های شهری نیست.
وی ادامه داد: این کارتها به همت شهرداری اصفهان تهیه شده که مشکل پول خرد با این کارتها رفع شده است.
مدیر دفتر اصفهان کارت و پروژه سامانه هوشمند تاکسی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این کارتها به صورت آنلاین و آفلاین می تواند کاربرد داشته باشد گفت: آنلاین بودن این کارتها امکاناتی را برای کارمندان شهرداری بوجود آورده است که در ادارات از آن استفاده می کنند و آفلاین بودن آن هم باعث می شود که از آن در اتوبوس یا مراکز تفریحی استفاده شود.
گلی بیان کرد: شعار ما، "یک کارت برای کاربرد های مختلف" است که از آن در اتوبوس، تاکسی، قطار شهری، مراکز تفریحی مثل باغ پرندگان و سایر مکان ها می توان استفاده کرد.
وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه یکی از کاربرد های این کارتها، پرداخت بهای پارکینگ است بیان کرد: استفاده از این کارتها در پارکینگ ها باعث شده مشکل پول خرد برطرف شود.
پارکینگ دار ها می توانند از سامانه های پرداخت الکترونیکی شهرداری استفاده کنند
مدیر دفتر اصفهان کارت و پروژه سامانه هوشمند تاکسی شهرداری اصفهان، در ادامه اضافه کرد: از زمانی که این کارتها مورد استقبال افراد قرار گرفته میزان استفاده از پارکینگ ها هم افزایش داشته است.
گلی اذعان کرد: پارکینگ دارانی که درخواست استفاده از این سیستم را دارند می توانند با رجوع به سایت تاکسیرانی اصفهان از جزئیات این طرح مطلع شوند؛ با استفاده از این سیستم مبالغ دریافتی از طریق سامانه همان روز به حساب پارکینگ دار واریز خواهد شد.
وی  در پاسخ به این سوال که چگونه می توان از مبلغ باقی مانده شارژ اصفهان کارت مطلع شد گفت: اگر کارت خود را شارژ کنید، رسید دریافتی، این مبلغ را به خوبی نشان می دهد.
مدیر دفتر اصفهان کارت و پروژه سامانه هوشمند تاکسی شهرداری اصفهان در ادامه توضیح داد: همچنین با قرار دادن اصفهان کارت روی دستگاه های اتوبوس، مبلغ باقی مانده نمایش داده خواهد شد، البته میزان مبلغ دریافتی مورد نظر روی دستگاه نمایان است.
گلی اضافه کرد: همچنین درصدد هستیم تا با استفاده از دستگاه های جدید شهروندان بتوانند از مبلغ کارت خود آگاه شوند. در آینده ای نزدیک هم مشاهده میزان شارژ از طریق سایت اینترنتی و برنامه های تلفن های هوشمند میسر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نحوه استفاده از این کارت ها در تاکسی های گردشی متفاوت است اضافه کرد: برای استفاده از این کارتها در تاکسی های گردشی ابتدا باید کارت خود را به دستگاه نزدیک کنید تا کارت شما شناسایی شود، در هنگام رسیدن به مقصد هم باید مرتبه ای دیگر کارت خود را به دستگاه نزدیک کنید تا مبلغ محاسبه شده با توجه به مسافت و زمان کسر شود.
مدیر دفتر اصفهان کارت و پروژه سامانه هوشمند تاکسی شهرداری اصفهان ادامه داد: در تاکسی ها امکان ارائه رسید از طرف راننده ممکن خواهد بود که این امر در تاکسی های دربستی مرسوم تر است.
استفاده از دستگاه های بدون اپراتور برای شارژ کارتها
گلی در ادامه گفت: دستگاه هایی قرار است در شهر مستقر شود که عملیات شارژ کارت ها را بدون اپراتور انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: مشابه این دستگاه ها در برخی از بانک ها وجود دارد و با این دستگاه ها می توان عملیات بانکی را هم انجام داد.
مدیر دفتر اصفهان کارت و پروژه سامانه هوشمند تاکسی شهرداری اصفهان با اشاره به نسل قبلی دستگاه های این کار توضیح داد: دستگاه های قبلی اسکناس دریافت و کارت ها را شارژ می کرد اما مشکلاتی را به لحاظ هزینه زیاد نگهداری داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه مدارس هم می توانند از این دستگاه ها برای شارژ کارتهای دانش آموزان استفاده کنند اعلام کرد: مدارسی که استفاده زیادی از این دستگاه داشته باشند می توانند یکی از آنها را دریافت کرده و به ارائه خدمات بپردازند.
مدیر دفتر اصفهان کارت و پروژه سامانه هوشمند تاکسی شهرداری اصفهان در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه غرفه های بازیافت نیز به جای هدایای قبلی شارژ های اصفهان کارت ارائه می دهند گفت: در گذشته این غرفه ها هدایایی را ارائه می دادند که برای برخی کاربرد نداشت اما این شارژ ها برای اکثر مردم قابل استفاده است.
وی بیان کرد: همچنین شهروندانی که بدهی عوارض خودرو نداشته باشند می توانند پس از پرداخت عوارض خودرو از شارژ های کارت بهره مند شوند./

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اصفهان

استان اصفهان با مساحت 1070443 کیلومتر مربع، حدود 25/6 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است. این استان بین 30 درجه و 42 دقیقه تا 34 درجه و 30 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 36 دقیقه تا 55 درجه و 32 دقیقه طول شرقی در ایران مرکزی قرار دارد، در حالی که شهر اصفهان با طول جغرافیایی 51 درجه و 39 دقیقه و 40 ثانیه شرقی و عرض جغرافیایی 32 درجه و 38 دقیقه و 30 ثانیه شمالی بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران است. استان اصفهان با استانهای دهگانه همسایگی دارد، از شمال به استانهای مرکزی و سمنان، از جنوب به استانهای فارس و کهکیلویه و بویراحمد از مشرق با استانهای یزد و خراسان و از مغرب به استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری و لرستان محدود می‌شود از نظر وسعت، استان اصفهان بعد از استانهای خراسان، کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس حائز مقام پنجم است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه