اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171836434

نصب تابلو ، نشان اصل بودن شعبه نیست

هرگونه تقلب و تشابه اسمی با برگرسان، پیگیری می‌شود

کد: 13950808171836434

https://goo.gl/9cXURg

، تهران , (اخبار رسمی): مجری برند برگر سان در ایران از تقلب و سوء استفاده و تشابه اسمی با نام این برند که در بعضی نقاط ایران مشاهده شده خبر داد و اعلام کرد این نمونه ها کاملا تقلبی هستند و درصورت ادامه فعالیت و سوء استفاده این اشخاص از نام این برند از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری خواهد کرد.

برند برگر سان شرکت یاملی کورپوریشن در ایران ثبت قانونی شد

بر اساس اسناد ثبت شرکت و برند در روزنامه رسمی کشور، شرکت زرین کاوش دی منتسب به فست فود بین المللی burger sun by yum با عنوان "burger sun" در ایران قانونا مجوز فعالیت رستورانهای زنجیره ای گرفته است

به گزارش اخبار رسمی به نقل روابط عمومی زرین کاوش دی، بر اساس اسناد ثبت شرکت و برند در روزنامه رسمی کشور، این شرکت به مدیریت علی شعبانی منتسب به فست فود بین المللی burger sun by yum با عنوان "burger sun" در ایران مجوز فعالیت این برند را اخذ کرده است.
علی شعبانی مدیر بخش حقوقی شرکت زرین کاوش دی مجری برند برگر سان در ایران، با بیان این مطلب هشدار داد: هر گونه تقلب و سوء استفاده و تشابه اسمی با نام این برند که در بعضی نقاط ایران مشاهده شده،از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شعبه‌ها  کاملا تقلبی است افزود: در صورت ادامه فعالیت و سوء استفاده این اشخاص از نام این برند بین المللی، که در ایران به فارسی و لاتین به نام شرکت زرین کاوش ثبت قانونی شده و شرکت مذکور مالک قانونی برند برگرسان در ایران است   برابر قانون با متخلفان رفتار می‌شود.

گفتنی است با توجه به حضور چند شعبه منتسب به «برگرسان شرکت یاملی» در ایران، که خود را قانونی نیز می‌دانند تا  این سوال  مطرح شود که در صورت صحت این ادعاها آیا شعبات فست فود و رستورانی برگرسان شرکت یاملی می‌توانند همانند سایر شعبات خود در سایر کشورهای دنیا در ایران با نام اصلی و لاتین خود فعالیت کنند و آیا از استانداردهای شرکت مستر فرانچایز یاملی پیروی می‌کنند و کیفیت غذاهای ارائه شده در شعبات ایران با شعبات دیگر این برند در سایر کشورهای دنیا برابری می‌کند یا خیر؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برگرسان

شرکت زرین کاوش دی مجری برند برگرسان از مجموعه بین المللی یاملی کورپوریشن در ایران و منطقه است. برند برگرسان یک برند گروه یاملی کورپوریشن است.که در سراسر دنیا بیش از 22 هزار شعبه فعال دارد . این شرکت پس از تعاملات، مذاکرات و جنجال های بسیار توانست با این برند بین المللی از شرکت مادر یاملی کورپوریشن وارد مذاکره شده و به دلیل داشتن مدارک و مجوزهای قانونی داخلی و زیرساختهای مجهز تولیدی توانست شرکت اصلی مالک برند(یام برندز) را به اعطای امتیاز شرکت مجری و اجرا کننده طرح و ناظر بر شعبه های این برند را در غالب صنعت فرانچایز بین المللی در منطقه و ایران مجاب کند. به گزارش مدیر بخش حقوقی شرکت زرین کاوش دی: برند برگرسان burger sun by yum از مجموعه یام برندز با ارائه رسیپی‌های کاملا خاص شرکت یاملی وارد ایران شد و توانست تمام مجوزهای قانونی و تولیدی را از سازمان‌های ذیربط دریافت کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]