اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200776434

برگرسان آمریکا، مک دونالد و کی‌اف‌سی را جا گذاشت

برد در ماراتن بازار برند فست فودهای خارجی

کد: 13950924200776434

https://goo.gl/NFY6yQ

، تهران , (اخبار رسمی): برگرسان ‌به عنوان اولین‌ رستوران زنجیره‌ای خارجی با مجوز رسمی توانست وارد ایران شود تا رقبایش را در این حوزه کنار زند.

فست فود بین المللی برگرسان رقیب مک دونالد و کی اف سی در ایران

مک‌دونالد و کی‌اف‌سی از جمله رستوران‌های بین‌المللی زنجیره‌ای نام آشنایی هستند که تلاش‌های چند باره‌شان برای‌ ورود به بازار ایران موفق نبوده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی رستوران زنجیره ای برگر سان، در حالی که بسیاری از رستوران‌های زنجیره‌ای بین‌المللی پس از پایان تحریم‌ها چشم ‌به بازار 80 میلیونی ایران دوخته و تلاش‌هایشان برای ورود به این‌ بازار‌  ناموفق بود، برگرسان برنده این ماراتن سخت شد و به عنوان اولین نام خود را ثبت کرد.
مک‌دونالد و کی‌اف‌سی از جمله رستوران‌های بین‌المللی زنجیره‌ای نام آشنایی هستند که تلاش‌های چند باره‌شان برای‌ ورود به بازار ایران موفق نبوده و از دیگر رستوران زنجیره‌ای صاحب‌نام یعنی برگرسان جا ماندند.

بنابراین گزارش رستوران زنجیره‌ای برگرسان به عنوان اولین برند رسمی بین‌المللی در ایران ثبت و مجوزهای قانونی را از وزارتخانه‌های ذیربط دریافت کرده‌است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برگرسان

شرکت زرین کاوش دی مجری برند برگرسان از مجموعه بین المللی یاملی کورپوریشن در ایران و منطقه است. برند برگرسان یک برند گروه یاملی کورپوریشن است.که در سراسر دنیا بیش از 22 هزار شعبه فعال دارد . این شرکت پس از تعاملات، مذاکرات و جنجال های بسیار توانست با این برند بین المللی از شرکت مادر یاملی کورپوریشن وارد مذاکره شده و به دلیل داشتن مدارک و مجوزهای قانونی داخلی و زیرساختهای مجهز تولیدی توانست شرکت اصلی مالک برند(یام برندز) را به اعطای امتیاز شرکت مجری و اجرا کننده طرح و ناظر بر شعبه های این برند را در غالب صنعت فرانچایز بین المللی در منطقه و ایران مجاب کند. به گزارش مدیر بخش حقوقی شرکت زرین کاوش دی: برند برگرسان burger sun by yum از مجموعه یام برندز با ارائه رسیپی‌های کاملا خاص شرکت یاملی وارد ایران شد و توانست تمام مجوزهای قانونی و تولیدی را از سازمان‌های ذیربط دریافت کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]