اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951009210246434

چرا «کی‌اف‌‌سی» نتوانست مانند برگرسان مجوزهای لازمه را دریافت کند

پشت پرده برگرسان چه کسانی هستند

کد: 13951009210246434

https://goo.gl/8Moezp

، تهران , (اخبار رسمی): باز هم یک خبر جدید و البته مهم در حوزه فست فود و رستوران داری (همبرگرهای آمریکایی به ایران آمدند اما این بار قانونی و با مجوز برگرسان، مکدونالد یا کی‌اف‌سی ) چرا برگرسان مجوز گرفت و آیا واقعا برگرسان شرکت یام، کی‌اف‌سی و مکدونالد را از دور خارج کرد.

ورود برگرهای آمریکایی با برند برگر سان به ایران

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی برگرسان، همیشه این سوال مطرح بوده که چرا بعضی از برندهای خارجی در ایران می‌توانند فعالیت قانونی داشته باشند و مجوزهای لازم را از وزارتخانه‌های ذیربط دریافت کنند و بعضی دیگر مانند کی‌اف‌سی و مک‌دونالد با تمام تلاش‌هایی که کرده‌اند نمی‌توانند فعالیت قانونی داشته باشند؛ واقعا پشت پرده این برند‌ها از جمله برگرسان شرکت یاملی که شاید به‌توان گفت درخارج از ایران یکی از بزرگ‌ترین رقبای کی‌اف‌سی و مکدونالد است چیست و چطور پایش به ایران باز شد. 

بر اساس این گزارش، آیا نمی‌توان گفت ورود این‌گونه برند‌ها با چنان تبلیغات گسترده و هزینه‌های هنگفت که دارند و مشغول معرفی و لانچ این برند در ایران هستند، گونه‌ای از ورود فرهنگ آمریکایی و غربی به ایران است یا واقعا چیز دیگری در پشت پرده این برند چند ملیتی با نام برگرسان burger sun وجود دارد.

آیا به گفته برخی که در سطوح عالی درحوزه کسب‌وکار و بخش‌های مختلف در ایران فعالیت می‌کنند، ورود و حمایت از اینگونه برند‌ها وارد شدن و شراکت ایران به بازار جهانی و بین‌المللی است، یا واقعیت این است: ورود فرهنگ غربی به ایران.

البته این مسئله به ذهن هر کسی نیز خطور می‌کند که آیا چون مافیایی در حوزه فست فود و رستوران داری که از پر روتق‌ترین حوزه‌های کسب و کار در ایران است وجود دارد و چون پیش از این علی رقم تمام تلاش‌هایشان نتوانستند با برند‌هایی همچون کی‌اف‌سی، مکدونالد و پیتزا هات مجوز فعالیت قانونی و رسمی بگیرند و تمام فعالیت‌هایشان منجر به شکست شد، حال با برند دیگری از‌‌ همان هلدینگ‌های بزرگ غذایی با نام برند برگرسان burger sun شروع به فعالیت کرده‌اند. 

طیق آمار موجود در هفته نامه خبری و بین المللی اکونومیست که در لندن ویرایش می‌شود و به شرکت روزنامه اکونومیست تعلق دارد، برند برگر سان در تمام دنیا دارای ۲۲ هزار شعبه است و با منوهای غذایی منحصر بفرد که در اختیار دارد بخش بزرگی از این صنعت پر رونق بین المللی در دنیا را در اختیار دارد و طبق آمار موجود در همین هفته نامه که به بررسی عملکرد کسب و کار‌ها و برندهای بین المللی و موفق در تمام دنیا می‌پردازد طی سالهای متوالی از رشد قابل توجهی از لحاظ اقتصادی برخوردار بوده. 

حال باید ورود برند برگرسان شرکت یام (burger sun) به ایران را به فال نیک گرفت و شراکت ایران با برندهای بین‌المللی را جشن گرفت یا فرض را بر این گذاشت که برگرسان‌‌ همان کی‌اف‌سی و مکدونالد در چهره دیگر است و‌‌ همان داستان تکراری ورود فرهنگ غربی، همان ضرب المثل قدیمی که شاید همه ما بار‌ها شنیده‌ایم: ورود فرهنگ غربی با همبرگرهای آمریکایی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برگرسان

شرکت زرین کاوش دی مجری برند برگرسان از مجموعه بین المللی یاملی کورپوریشن در ایران و منطقه است. برند برگرسان یک برند گروه یاملی کورپوریشن است.که در سراسر دنیا بیش از 22 هزار شعبه فعال دارد . این شرکت پس از تعاملات، مذاکرات و جنجال های بسیار توانست با این برند بین المللی از شرکت مادر یاملی کورپوریشن وارد مذاکره شده و به دلیل داشتن مدارک و مجوزهای قانونی داخلی و زیرساختهای مجهز تولیدی توانست شرکت اصلی مالک برند(یام برندز) را به اعطای امتیاز شرکت مجری و اجرا کننده طرح و ناظر بر شعبه های این برند را در غالب صنعت فرانچایز بین المللی در منطقه و ایران مجاب کند. به گزارش مدیر بخش حقوقی شرکت زرین کاوش دی: برند برگرسان burger sun by yum از مجموعه یام برندز با ارائه رسیپی‌های کاملا خاص شرکت یاملی وارد ایران شد و توانست تمام مجوزهای قانونی و تولیدی را از سازمان‌های ذیربط دریافت کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی