اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950818178686434

ورود فرانچایزورهای بین المللی فست فود و رستورانی به ایران

اشتغالزایی 5 هزارنفری برگرسان در ایران

کد: 13950818178686434

https://goo.gl/kjOJRn

، تهران , (اخبار رسمی): برگرسان امتیاز فعالیت رسمی در ایران را دریافت کرده که بر اساس این همکاری 3ساله، برای 5هزار نفر اشتغال آفرینی می شود.

برگرسان از برندهای یاملی کوپوریشن مجموعه رستوران و فست فود بین المللی میباشد که در ایران ثبت شده.

به امید اینکه شرایط حضور فست فودهای خارجی در ایران مهیا شده باشد و دیگر شاهد پایین کشیده شدن تابلوهای فست فودهای خارجی و پلمپ شدن آنها در ایران نباشیم. برگر سان با تمام مجوزهای قانونی به ایران آمد.

به گزارش اخباررسمی به نقل از برگرسان،  برگرسان برای 10 سال با زرین کاوش دی تفاهم همکاری به امضا رسانده که بر این اساس، امتیازفعالیت رسمی برگرسان در این مدت متعلق به شرکت فوق واگذار شده و درنتیجه این همکاری تا 3 سال آینده، برای 5 هزارنفر ایجاد اشتغال می‌شود.

شرکت زرین کاوش دی، مجری برند برگرسان در ایران به عنوان طرف ایرانی این قرارداد، 10 سال سابقه فعالیت درحوزه تغذیه و رستوران‌های زنجیره‌ای و بنیانگذاری چند برند مطرح غذایی را در کارنامه دارد.

بر اساس اعلام واحد حقوقی این شرکت، اگرچه «ثبت علامت تجاری به معنای مجوز فعالیت نیست» و باید از چندین سازمان دیگر نیز مجوز فعالیت دریافت شود، برند برگرسان شرکت یاملی به نمایندگی شرکت زرین کاوش دی تمام این مجوزها از سازمانهای ذیربط دریافت کرده است.

این قرارداد همکاری بین یک فرانچایز بین المللی فست فود و رستورانی و شرکت ایرانی در حالی منعقد می شود که ورود برگرسان به ایران با اخذ مجوزهای لازم از سوی این شرکت همراه بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برگرسان

شرکت زرین کاوش دی مجری برند برگرسان از مجموعه بین المللی یاملی کورپوریشن در ایران و منطقه است. برند برگرسان یک برند گروه یاملی کورپوریشن است.که در سراسر دنیا بیش از 22 هزار شعبه فعال دارد . این شرکت پس از تعاملات، مذاکرات و جنجال های بسیار توانست با این برند بین المللی از شرکت مادر یاملی کورپوریشن وارد مذاکره شده و به دلیل داشتن مدارک و مجوزهای قانونی داخلی و زیرساختهای مجهز تولیدی توانست شرکت اصلی مالک برند(یام برندز) را به اعطای امتیاز شرکت مجری و اجرا کننده طرح و ناظر بر شعبه های این برند را در غالب صنعت فرانچایز بین المللی در منطقه و ایران مجاب کند. به گزارش مدیر بخش حقوقی شرکت زرین کاوش دی: برند برگرسان burger sun by yum از مجموعه یام برندز با ارائه رسیپی‌های کاملا خاص شرکت یاملی وارد ایران شد و توانست تمام مجوزهای قانونی و تولیدی را از سازمان‌های ذیربط دریافت کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]