اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950821179726535

با بازی پژمان جمشیدی و شبنم قلی خانی

برند Contentino حامی تئاتر پوست انداختن شد

کد: 13950821179726535

https://goo.gl/jw9DtV

، تهران , (اخبار رسمی): برند کانتنتینو (Contentino.studio) طراح کمپین های مبتنی بر محتوا با ایفای نقش حامی گری برای تئاتر پوست انداختن قصد دارد به محدوده محتوای هنری ورود کند.

اسپانسری کانتنتینو از تئاتر پوست انداختن

به گزارش روابط عمومی کانتنتینو، نمایش پوست انداختن با کارگردانی آرش سنجانی در تماشاخانه ارغنون در حال اجراست و دراین نمایش شبنم قلی خانی دوباره به صحنه تئاتر بازگشته است.

جنایتکاری که تنش بوی پرتقال می دهد.

نمایش «پوست انداختن» با نگاهی به رمان «شهر همنوازان سپید» نوشته بختیار علی با طراحی و کارگردانی آرش سنجانی در تماشاخانه ارغنون در حال اجراست. 

بازیگران این نمایش پژمان جمشیدی، شبنم قلی‌خانی، توماج دانش‌بهزادی، حامد رحیمی‌نصر، خاطره حاتمی، نازنین کریمی، آیه کیان‌پور و علیرضا میرزا محمد‌علی هستند.

پژمان جمشیدی در نقش سامر بابِلی، توماج دانش‌بهزادی و حامد رحیمی‌نصر در نقش ساسان و نازنین کریمی و آیه کیان‌پور در نقش رها همگی در خواب‌های شبنم قلی‌خانی به دنبال راه نجات هستند و ...در این میان پژمان جمشیدی، در نقش جنایتکاری بازی می‌کند که تنش بوی پوست پرتقال می‌دهد و به دنبال راهی می‌گردد تا او را به پاکی برساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیواز

زیواز اولین متا جستجو هوشمند در حوزه طلا و جواهرات میباشد که دسترسی به تمامی برند های همسان در طلا و جواهر را برای مخاطب میسر نموده و با ایجاد شفافیت در قیمت گذاری قبل از خرید در راستای احترام به حقوق مصرف کننده توانسته است رضایت مشتریان را کسب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر