اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180145247

چگونه نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی بگیریم؟

نخستین کارگاه آموزشی راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی

کد: 13950822180145247

https://goo.gl/hvGsUF

، مشهد , (اخبار رسمی): نخستین کارگاه آموزشی راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی روز چهارشنبه 24 آذرماه ماه امسال در مرکز آموزش هتلداری و گردشگری مشهد برگزار می شود.

کارگاه آموزشی راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه بانکی

 به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی «زمان تغییر»، این کارگاه آموزشی به ارائه روش‌های طراحی، نصب و راه‌اندازی سایت به صورت تئوری، عملی و کاربردی از انتخاب دامنه و هاست تا تحویل پروژه آماده شده به مشتری و تمامی نکاتی مهم در زمان طراحی و راه‌اندازی سایت می‌پردازد.

در این کارگاه سعی شده با انتقال دانش تخصصی و کاربردی از طریق متخصصین حوزه طراحی و توسعه وب تجارت الکترونیک دیجیتال مارکتینگ و نیز ارائه تجربیات و نتایج زمینه‌های کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب‌وکار، مدیران و دانشگاهیان و کلیه فعالان حوزه اینترنت فراهم شود.
مخاطبین کارگاه کلیه مدیران بخش خصوصی، صاحبان کسب و کار، دانشگاهیان،کارشناسان فروش، فعالان حوزه اینترنت و سایر علاقه‌مندان به کسب درآمد از اینترنت هستند.

قابل ذکر است، پکیج کاربردی و آموزشی شامل جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین قالب های مطرح و حرفه ای مورد نیاز برای طراحان سایت فروشگاه اینترنتی به همراه ضروری ترین افزونه‌های مورد استفاده در سایت‌ها در روز کارگاه و در قالب یک دی وی دی اختصاصی به ارزش 600 هزار تومان به صورت رایگان تقدیم شرکت کنندگان می‌شود. این قالب ها دارای قابلیت به روزرسانی از طریق سایت کارگاه بوده و تا یک سال به صورت رایگان می‌توانید آخرین نسخه از قالب‌ها را دریافت کنید. 

همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه گواهی آموزشی از سازمان فنی و حرفه ای کشور اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه آموزشی می‌توانند به آدرس سایت رسمی کارگاه آموزشی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زمان تغییر

تیم اجرایی و آموزشی زمان تغییر تجربه زیادی در آموزش، مشاوره و فعالیت در زمینه کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت و شبکه های اجتماعی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه