اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182185495

ترافیک نامحدود شاتل لند یک ماه تمدید شد

کد: 13950823182185495

https://goo.gl/cLzjvP

، تهران , (اخبار رسمی): به مدت یک ماه بسته “فیلم نامحدود نماوا + ترافیک نامحدود شاتل لند” با شرایط ویژه در اختیار کاربران سرزمین شاتل قرار خواهد گرفت.

ترافیک نامحدود شاتل لند به مدت یک ماه تمدید شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شاتل لند، از روز سه شنبه 18 آبان ماه 1395 به مدت یک ماه بسته “فیلم نامحدود نماوا + ترافیک نامحدود شاتل لند” با شرایط ویژه در اختیار کاربران سرزمین شاتل قرار خواهد گرفت و امکان خرید آن از مای شاتل (https://my.shatel.ir) وجود خواهد داشت.

در مدت زمان برگزاری این جشنواره، کاربران گرامی می‌توانند به مدت 1 ماه برای خرید بسته “اشتراک یک ماهه نماوا + ترافیک نامحدود شاتل لند” از تخفیف ویژه بهره مند شوند و به جای 30000 تومان این بسته را با تخفیف پنجاه درصدی به قیمت 15000 تومان خریداری نمایند. کاربران اینترنت پرسرعت شاتل می‌توانند با خرید این بسته علاوه بر اینکه همه فیلم ها و سریال های نماوا را به صورت کاملا رایگان تماشا کنند همچنین ترافیک مصرفی آن ها نیز برای استفاده از سایت های نماوا، شاتل لند، تک شات و کاپ به صورت رایگان محاسبه می‌گردد. تلاش ما در شاتل لند بر این است که هر روز خدماتی جدید را به کاربران ارایه دهیم تا همواره از محتواهای جذاب ما لذت ببرند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاتل

گروه شرکت‌های شاتل (آریا رسانه تدبیر)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]