اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213995495

تخفیف اسنپ برای مشتریان شاتل

کد: 13951014213995495

https://goo.gl/qjyPwV

، تهران , (اخبار رسمی): مشتریان شاتل در یکی از سفرهای شهری خود با اسنپ از تاریخ ۱۴ تا ۲۶ دی ۱۳۹۵ از ۳۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.

تخفیف اسنپ برای مشتریان شاتل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شاتل، بر اساس توافق‌های صورت گرفته با اسنپ (اپلیکیشن درخواست خودرو با موبایل)،‌ مشتریان شاتل می‌توانند از ۳۰ درصد تخفیف تا سقف ۵۰۰۰ تومان در یکی از سفرهای شهری خود برخوردار شوند.

اسنپ اولین اپلیکیشن درخواست خودرو با موبایل است که نزدیک‌ترین خودروی اسنپ در اطراف شما را شناسایی و به شما معرفی می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن سفر شما در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه امکان‌پذیر خواهد شد.
در این جشنواره به هر یک از مشترکین شاتل کدی اختصاص داده خواهد شد که با ثبت این کد در اپلیکیشن اسنپ خود می‌توانند از این تخفیف برخوردار شوند.
شما برای استفاده از این تخفیف می‌توانید ابتدا کد تخفیف اختصاص یافته به خود را با مراجعه به پنل کاربری‌تان در سایت My.Shatel.ir، دریافت کنید. سپس به اپلیکیشن اسنپ وارد شوید و پس از مشخص کردن مبدا و مقصد خود یا در حین سفر، کد تخفیف را با لمس دکمه «کد تخفیف؟» در اپلیکیشن وارد کنید و در نهایت از تخفیف اختصاص یافته بهره‌مند شوید.

برای دریافت این اپلیکیشن به وب سایت اسنپ مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاتل

گروه شرکت‌های شاتل (آریا رسانه تدبیر)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]