اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829186176017

نظارت و کنترل با سامانه ارسال پیام کوتاه

کد: 13950829186176017

https://goo.gl/vDKZO1

، چهاردانگه , (اخبار رسمی): استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه جهت نظارت و کنترل بیشتر بر بخش های مختلف امکان پذیر است

نظارت و کنترل با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه

به گزارش روابط عمومی نیک اس ام اس، برخی افراد بر این موضوع اعتقاد دارند که تلفن همراه و استفاده از پیامک در جوامع حاضر به عنوان یک بخش کنترل اجتماعی به خصوص کنترل و نظارت خانوادگی مطرح است. در صورتی که تلفن همراه در ارتباطات میان فردی با آزادی بیشتری همراه است، ولی با این وجود از نظر نحوه کنترل اجتماعی با توجه به گستره مکان جغرافیایی و از نظر بعد فاصله ای ارتباط موثر را امکان پذیر ساخته است. سامانه ارسال پیام کوتاه نیز به نحوی می تواند بخش کنترلی را در قسمت های اجتماعی بزرگ تر ایجاد کند.
استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه جهت نظارت و کنترل بیشتر بر بخش های مختلف امکان پذیر است. در این روش کنترل و نظارت اجتماعی به خصوص روی افکار افراد تاثیر مستقیمی داشته است. تلفن همراه و استفاده از پیامک در دسترس بودن فرد را از نظر جغرافیایی و اجتماعی تشدید کرده است. در واقع استفاده از تلفن همراه تشخیص شبکه اجتماعی را که فرد درگیر آن است امکان پذیر ساخته است. بنابراین از این روش آزادی در روابط اجتماعی محدودیت ایجاد نموده و کنترل موثرتری را امکان پذیر کرده است.

نظارت و کنترل با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه در روابط اجتماعی

نظارت و کنترل با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه در روابط اجتماعی به خصوص روابط فردی تاثیر مثبتی دارد. زندگی در دورانی که عصر مدرنیسم و صنعت نام گرفته است و در اجتماعی که در حال گذر است آثاری دارد که یکی از قربانی های آن روابط انسانی است. بنابراین باید در چنین وضعیتی به دنبال راه کار ها و شیوه هایی بود که جایگزینی بر راه های سنتی گذشته باشد، که اکنون “پیامک” این بار اخلاقی را به دوش می کشد.

به گفته محقق آنتونی گیدنز”در عصر حاضر مهم ترین پیامد جهانی شدن را تغییر در تلقینی از خود و ظهور فردگرایی جدید می داند.” فردگرایی جدید از نظر این محقق یعنی این که شخص نقش مستقلی در ساختن هویت فردی خود پیدا خواهد کرد. در واقع وزن و سخت گیری سنت های اجتماعی، ارزش های شکل گرفته گذشته و هنجارهای جمعی منجمله جنسیت، قومیت، نژاد و.. و یا حتی هنجارهای دینی در این روند کم رنگ می شود. کم رنگ شدن این منابع هویتی به معنای از بین رفتن آن ها نیست، بلکه به معنای خودآگاه شدن روندهای انتخاب است، که سیاستمداران و رهبران جامعه می توانند با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه و پیام های جمعی نقش پررنگی در شکل گیری آن داشته باشند. نوع فرهنگ سازی درست و ایجاد نظارت و کنترل بر عملکرد و تاثیر مستقیم بر مردم به صورت غیر محسوس با استفاده از این سیستم به خوبی امکان پذیر است و همین قضیه سبب شده است که بسیاری از ارگان های فرهنگی و اجتماعی کشو رها به استفاده از این بخش روی بیاورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیک اس ام اس

نیک اس ام اس ارائه دهنده برترین پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه در ایران با سامانه پیامک انبوه اختصاصی بسته به نیازهای مشتریان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]