اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188896494

علامت تجاری ابزار بازاریابی و شهرت

کد: 13950903188896494

https://goo.gl/gugNgk

، تهران , (اخبار رسمی): نام تجاری معرف و مشخص‌کننده‌ شخصی حقیقی یا حقوقی است و جدا از اینکه شرکت‌ها را از هم متمایز می‎‌کند، ابزار بازاریابی و ایجاد شهرت نیز هست.

ثبت برند و علامت تجاری

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی ثبت برند نوبل، برند یا علامت تجاری نشانی منحصربه‌فرد است که شما و محصول یا خدمتی را که ارائه می‌دهید از دیگر کالاها و خدمات و موسسه‌ها متمایز می‌کند.

نام تجاری معرف و مشخص‌کننده‌ شخصی حقیقی یا حقوقی است و جدا از اینکه شرکت‌ها را از هم متمایز می‎‌کند ابزار بازاریابی و ایجاد شهرت نیز هست همان‌طور که بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان با نشان تجاریشان شناخته می‌شوند.

ثبت برند نیازمند تحقیقی گسترده و در همه‌ ابعاد است تا توانایی اثرگذاری و بازاریابی مناسبی داشته باشد همچنین برند انتخاب‌شده باید قوانین خاصی را رعایت کند و شامل موارد غیرقابل ثبت نباشد.

پس از آن باید مدارک لازم ارائه و هزینه‌های قانونی پرداخت شود در صورتی که مراحل را به درستی سپری کرده باشید و کسی در انتخاب برند مشابه، پیش‌دستی نکرده باشد شما صاحب برند خاص خود خواهید شد. دوست دارید بیشتر بدانید و تصمیم بهتری بگیرید؟ همکاران ما آماده‌ی مشاوره داده به شما هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]