اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960224249036494

ثبت برند چیست، و چه هزینه ای برای آن باید پرداخت ؟

کد: 13960224249036494

https://goo.gl/Y6mpMQ

، تهران , (اخبار رسمی): برند یا علامت تجاری از جمله مزایای یک شرکت موفق می باشد و در صورتیکه بتواند برند خود را بخوبی مدیریت نماید می تواند با برند خود به شهرت زیادی دست یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نوبل، برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه‌ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است که مبنای تصمیم‌گیری برای خرید آن واقع خواهد شد.و یا همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن و یا هرگونه ارتباطی با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی صفات و ویژگی‌های خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می‌کند و همچنین برند شامل همه احساسات، ویژگی‌ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است؛ برند، برداشت افراد از یک نام است.

و در زبان فارسی واژهٔ مارک یا برند معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرت‌مند آن‌هایی هستند که افراد نسبت به آن‌ها حس مالکیت دارند و برای مثال می‌گویند: «این مارک، اسم مارک دلخواه من است».

تمام نام‌های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آنها انتظار خلق ایده‌های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند.

در این راستا گاهی ممکن است موقعیت یک برند (نام تجاری) مورد تهدید قرار بگیرد و اعتبار آن کم شود. از آنجا که برند بخش مهم یک کسب و کار یا شرکت است بنابراین شناخت عواملی که می تواند چنین تهدیدی را برای بوجود آورد از اهمیت زیادی برخوردار است. در نتیجه عدم هزینه مناسب و مشاوره غیرحرفه ای در این مورد می تواند تاثیراتی جبران ناپذیر را در کسب و کار ایجاد نماید.

 

 

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02188770580  با ما تماس بگیرید .

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ثبت نوبل

موسسه نوبل از سال 1389 در بخش حقوقی، ثبت شرکت، ثبت برند، تجاری سازی، اخذ گواهینامه ISO، مشاوره مالی و مالیاتی و مشاوره کسب و کار به کلیه مدیران موفق و هموطنان عزیز خدمت رسان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]