اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906190016527

در راستای ارتقای سطح مشتری مداری رخ داد

رونمایی از وبسایت اینترنتی آتلیه دیدو

کد: 13950906190016527

https://goo.gl/lzuqwZ

، کرج , (اخبار رسمی): خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و کلیه مکان هایی که از سرویس ارسال "دلیوری"استفاده می‌کنند، رفع شد.

وبسایت اینترنتی شرکت آتلیه دیدو رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آتلیه تبلیغاتی دیدو، وبسایت این شرکت فعال در خدمات تبلیغات موثر، از ابتدای آذر95 فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی در این آدرس در دسترس قرار گرفته است.

در این وبسایت بخش‌های مقالات، نمونه کارهای دیدو و آدرس قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل آشنایی با مگنت‌های تبلیغاتی"طراحی و چاپ مگنت های تبلیغاتی" و همچنین عکاسی صنعتی وشیوه های نوین تبلیغات موثر در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

سارا مریدی مدیرعامل آتلیه با ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و کلیه مکان هایی که از سرویس ارسال "دلیوری"استفاده می‌کنند گفت: رستوران ها، فست فود‌ها،کافه‌ها، آژانس‌های تاکسی و خشکشویی‌ها در این هدف گذاری قرار دارند.

او با اشاره به ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت، پس از این رونمایی، افزود:بالا بردن سطح رضایتمندی در مشتریان و ارتقا طول عمر انواع تراکت‌ها، هدف این گام بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیدو

آتلیه ی تبلیغاتی دیدو تولیدکننده ی مگنت های تبلیغاتی است که در سال 1390 فعالیت رسمی خود را در کلان شهر تهران و شهرستان های حومه ی پایتخت آغازکرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]