اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194706598

از سوی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک صورت می‌گیرد

ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان در الکامپ 2016

کد: 13950914194706598

https://goo.gl/WKm6LH

، تهران , (اخبار رسمی): صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از شرکت کنندگان در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ با ارائه تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌کند.

ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان در الکامپ 2016

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)، پیرو تفاهم نامه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ، شرکت کنندگان در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ می توانند پس از ارزیابی از  تسهیلات ارزان قیمت صحا جهت حضور در نمایشگاه استفاده کنند.

این تسهیلات در دو قسط مساوی پرداخت می شود و بازپرداخت آن طی10 قسط پیش بینی شده است.

سال گذشته نیز صحا با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با همکاری ، به متقاضیان الکامپ بیست و یکم تسهیلات حضور در نمایشگاه ارائه کرد و به دنبال استقبال شرکت کنندگان و مذاکرات مثبت صورت گرفته این تسهیلات برای سال جاری نیز تمدید شد.

مقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب گاه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) به نشانی www.esfrd.ir یا وب گاه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به نشانی www.irannsr.org مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)

صندوق حما‌یت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (شرکت مادر تخصصی- سهامی خاص) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکتی 100% دولتی است که قانون آن در سال 1375 تصویب و اساسنامه آن در سال 1376 به تصویب هیأت محترم وزیران رسید. مجمع عمومی صندوق متشکل از وزراء صنعت، معدن و تجارت (رییس مجمع عمومی) - ارتباطات و فناوری اطلاعات - امور اقتصادی و دارایی- علوم، تحقیقات و فناوری - دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح - نیرو و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است. سرمایه اولیه صندوق 50 میلیارد ریال بوده و با اصلاح اساسنامه در سال 1382 به 500 میلیارد ریال افزایش یافت. نخستین اعضای هیئت مدیره صندوق در سال 1377 با حکم رییس محترم مجمع عمومی منصوب و صندوق فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار