اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920198486657

چطور از سایت آمازون خرید کنیم

از آمازون خرید کنید، در ایران تحویل بگیرید

کد: 13950920198486657

https://goo.gl/O0U1Ha

، (اخبار رسمی): با برنامه ریزی های انجام شده علاقه مندان می توانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی از سایت آمازون خریداری کنند و در ایران تحویل بگیرند.

خرید از سایت آمازون و ارسال به ایران

به گزارش روابط عمومی ایران دلیور، محبوبت آمازون بین کاربران و خریداران اینترنتی به اندازه ای است که این سایت را از نظر تعداد بازدید به رتبه 7 دنیا و 4 امریکا رسانده است. تنوع محصول، پشتیبانی قدرتمند و قیمت های رقابتی در کنار ارسال سریع باعث شده تا این وب سایت به یکی از اولین انتخاب ها برای خرید آنلاین کالا تبدیل شود.

خرید از آمازون تنها محدود به کیف، کفش، پوشاک یا کالای دیجیتال نمی شود و یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیاد آن امکان خرید کتاب از آمازون است و همین موضوع باعث شده تا به عنوان بزرگترین کتابفروشی آنلاین دنیا شناخته شود.

کمپانی آمازون همچنین بخاطر تولید و فروش محصولاتی مانند کتاب خوان، تبلت و اسمارت فون کیندل نیز بسیار مورد توجه است.

تمام این امکانات و شرایط در کنار هم باعث شدند تا روزانه به محبوبت این وب سایت در سرتاسر دنیا و همچنین بین ایرانیان افزوده شود. گروه ایران دلیور با فراهم آوردن امکان خرید از آمازون (Amazon) در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه در طول سالیان گذشته تبدیل به مرجعی برای بهره بردن از آخرین تخفیفات و جدیدترین محصولات در ایران شده است.

ایران دلیور خرید از آمازون را برای محصولاتی مانند کتاب، پوشاک، کالاهای ورزشی، کیف، کفش و ساعت بسیار توصیه میکند.

خرید از آمازون توسط ایران دلیور محدود به امریکا نمیباشد و هموطنان عزیز میتوانند از فروشگاه های آمازون در انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، ژاپن و سایر کشورهایی که کمپانی آمازون در آنها فعال میباشد اقدام به سفارش و خرید کالا کنند.

هموطنان عزیز برای خرید از آمازون میتوانند لینک کالای مورد نیاز خود را از طریق تالار گفتگو، تلگرام و یا ایمیل برای ما ارسال کنند، درخواست دوستان بررسی و برآورد هزینه خواهد شد و سپس در صورت تایید نسبت به خرید و ارسال آن اقدام می شود.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه سفارش اینجا کلیک کنید یا با همکاران ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران دلیور

ایران دلیور جز اولین گروه از پایه گذاران سرویس های پرداخت آنلاین و خریدهای بین المللی در ایران است. شروع فعالیت اعضای گروه به صورت غیررسمی به قبل از سال 1382 برمیگردد و بعد از چند سال فعالیت، این گروه به صورت رسمی فعالیت خود را از سال 1388 و با هدف اصلی خرید انواع کالاها از وب سایت های فروش کالا در سرتاسر جهان و ارسال آن به ایران آغاز کرد، فعالیتی که تا به این لحظه ادامه دارد. هدف ما در این راه صرفه جویی در وقت مشتریان, کاهش هزینه ها و همچنین تهیه کلیه اقلامی است که تهیه آن در ایران به راحتی امکان پذیر نیست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]