اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201656567

با همکاری ویزور ارایه می شود

آموزش عکاسی برای مخاطبین سایت ویندوزسنتر

کد: 13950928201656567

https://goo.gl/CnfnOU

، زنجان , (اخبار رسمی): "مرکز آموزش های هنری ویزور" دو روز در هفته از طریق "سایت ویندوزسنتر" آموزش‌های عکاسی ارایه می دهد.

مرکز آموزش هنرهای ویزور

به گزارش روابط عمومی ویزور، این آموزش‌ها در قالب جلسات نوشتاری، صوتی و ویدیویی در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه در سایت ویندوزسنتر منتشر می‌گردد.

مبانی و اصول پایه در عکاسی هم‌چون نوردهی (وایت بالانس، فوکوس) عمق میدان، بررسی انواع لنز و فیلتر، هم‌چنین مباحث و نکات مربوط به کادربندی و ترکیب‌بندی، آموزش تکنیک‌های پرکاربرد در عکاسی، ادیت و اصلاح عکس، معرفی تجهیزات و نرم افزارهای مفید و کاربردی از جمله مطالبی است که به مرور آموزش در اختیار هنرجویان قرار خواهد گرفت.

هم‌چنین در طول این آموزش‌ها نگاه دقیق تری به عکاسی با گوشی های هوشمند "لومیا" نیز خواهیم داشت.

مجموعه "ویزور" در تلاش است تا با بهره‌گیری از تجربیات استادان و مدرسان باتجربه این رشته، مطالبی کاربردی و ‌منحصر به ‌فردی که به طور اختصاصی در مرکز آموزش‌های هنری ویزور تالیف می‌شود را در اختیار کاربران سایت ویندوزسنتر قرار دهد تا به افزایش دانش عکاسی علاقمندان کمک کند و زمینه ساز پیشرفت نوآموزان شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز آموزشهای هنری ویزور

مرکز آموزش هنری ویزور آموزش عکاسی با دوربینهای حرفه ای و اسمارت فون آموزش فیلمبرداری - ساخت تیزر تبلیغاتی - تدوین آموزش ابزارها و نرم افزارهای ادیت عکاسی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]