اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201926113

به مناسبت فرارسیدن شب یلدا صورت می‌گیرد

جشنواره تخفیفات 30 درصدی تمام فروشگاه‌های شهرما

کد: 13950928201926113

https://goo.gl/weNqPa

، مشهد , (اخبار رسمی): همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و فرارسیدن شب یلدا، شهروندان می‌توانند مایحتاج خود را با 30 درصد تخفیف از تمام فروشگاه‌های شهرما در مشهد تهیه کنند.

جشنواره تخفیفات 30 درصدی تمام فروشگاه‌های شهرما

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: به مناسبت شب یلدا این سازمان نسبت به ارائه تخفیفات 30 درصدی در تمام فروشگاه‌های شهرما اقدام کرده است.

احمد محبی افزود: شهروندان می‌توانند کلیه اقلام مصرفی خود را به غیر از روغن، برنج، لبنیات و قند و شکر با 30 درصد تخفیف از فروشگاه‌های شهرما تهیه کنند.
وی همچنین گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده چهار قلم میوه شامل سیب درختی، پرتقال، انار و کیوی و آجیل به طور مستقیم از تولیدکننده تهیه و در تمامی بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری مشهد عرضه می‌شود و دیگر اقلام میوه نیز با کاهش 5 تا10 درصدی سود فروش و با کمتر از 10 درصد سود در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری مشهد به فروش خواهد رسید.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: این جشنواره از 27 الی 30 آذر‌ماه به مدت 4 روز برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]