اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203556671

پایان همایش و نمایشگاه بین المللی کارگزاران تجاری

نخستین BROKER EXPO ایران برگزار شد

کد: 13950930203556671

https://goo.gl/aHhXyI

، تهران , (اخبار رسمی): اولین همایش کارگزاران تجاری کشور در سالن همایش شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران برگزار و خاتمه یافت .

اولین همایش و نمایشگاه بین المللی کارگزاران تجاری ( BROKER EXPO )

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه تجارت بین الملل آویژه تدبیر ( 2EXIM تواکسیم) ،اولین نمایشگاه کارگزاران تجاری نیز از تاریخ 25 لغایت 28 آذر ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار و 2EXIM در آن حضور پررنگی داشت و استقبال بسیار خوبی از آن صورت پذیرفت .

بر اساس این گزارش، این همایش با حضور حجت السلام پورمحمدی وزیر محترم دادگستری ،  علی اصغر توفیق مشاور محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت، طهماسب مظاهری رئیس سابق بانک مرکزی، سلطانی مدیر عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، وحید احمدی معاونت فناوری وزارت علوم ، مظلومی دبیر کمیسیون بیمه ،  حسین آبادی رییس کانون وکلای رسمی دادگستری مرکز و اساتید دانشگاهی و فعالین عرصه کارگزاری تجاری برگزار شد .

هدف از برگزاری این همایش معرفی و تبیین اهمیت کارگزاری تجاری در عرصه تجارت داخلی و بین المللی و تقدیر از کارگزاران برتر در شاخه های مختلف بوده است .

در پایان از کارگزاران برگزیده در 15 رشته کارگزاری تقدیر بعمل آمد و شرکت توسعه تجارت بین الملل آویژه تدبیر ( 2EXIM ) بعنوان کارگزار برگزیده در بخش توسعه بازار ( صادرات) انتخاب شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تواکسیم(2EXIM)

2exim اولین سامانه بین المللی ایرانی است که با شیوه های نوین بازاریابی صادراتی به معرفی محصولات ایرانی در بازارهای خارجی می پردازد. شرکت تواکسیم در سال 1394 تاسیس و سایت خود را با ادرس 2exim.com در راستای گسترش تجارت الکترونیک در همان زمان بنا کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]