اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203766704

در راستای ارتقای سطح مشتری مداری

وب‌سایت اینترنتی کاج کوچک رونمایی شد

کد: 13950930203766704

https://goo.gl/romswV

، کاشان , (اخبار رسمی): مدیرعامل کاج کوچک خبر از به رونمایی سایت اینترنتی خود در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از اواخر مرداد ماه سال جاری خبر داد.

وبسایت اینترنتی کاج کوچک رونمایی شد

 به گزارش روابط عمومی کاج کوچک، وبسایت این شرکت فعال در زمینه آموزشی از تاریخ اواخر مردادماه سال اجرا فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از قبیل بخش‌های آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

از دیگر امکانات این وب‌سایت می توان به امکاناتی از قبیل دانلود فیلم های آموزشی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

حسین رحیمی مدیرعامل کاج کوچک ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و دانش آموزان و دانش جویان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، اظهار داشت: آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی کاملا رایگان است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ثبت نام دانش آموزان و دانشجویان هستیم.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت کاج کوچک به نشانی آدرس وب‌سایت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاج کوچک

وب سایت کاج کوچک در تاریخ 25 آبان ماه 1395 راه اندازی شد و در تاریخ مهر ماه 1395 به طور جدی شروع به فعالیت کرد . اصلی ترین هدف مدیران کاج کوچک ارائه آموزش های طراحی سایت و برنامه نویسی با نکات ریز و کاملا حرفه ای اما با قمیتی بسیار ارزان یا کاملا رایگان بوده است ، هست و خواهد بود ! بسیاری از سایت های ایرانی یا خارجی آموزش های خود را با قیمتی بسیار گران یا با شریاط سختی ارایه می دهند ، اما ما قصد داریم که تمامی آموزش هایمان را رایگان قرار دهیم تا تمام کسانی که قصد دارند وارد حرفه طراحی سایت و برنامه نویسی شوند ، با مشکل مالی یا شرایط سخت مواجه نشود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مسابقه و فراخوان