اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205196108

از یک فنجان چای آسمانی تاگشت در بازارها

5 کاری که باید در دوبی انجام داد

کد: 13951001205196108

https://goo.gl/WxIVdo

، تهران , (اخبار رسمی): دوبی همیشه جالب و جذاب است. از جزیره بزرگ و زیبای نخل که حتی از فضا هم قابل مشاهده است، تا برج خلیفه که بلندترین ساختمان دنیاست. چه به قصد گذراندن تعطیلات به دوبی سفر کنید یا مدت کوتاهی را در آنجا بگذرانید، چیزهای زیادی برای سرگرمی در طول مدت اقامت شما در آنجا وجود دارد.

5 کاری که باید در دوبی انجام داد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت،چیزهای زیادی برای سرگرمی در طول مدت اقامت شما در دوبی وجود دارد.با هر بودجه ای که داشته باشید کارهای زیادی هست که برای سرگرمی می توانید انجام دهید. شرکت هواپیمایی امارات پروازهای مختلفی از 130 کشور دنیا به دوبی دارد. برای شروع در 5 کاری که می توانید در دوبی انجام دهید را به شما معرفی می کنیم.

خرید

دوبی با داشتن مراکز خرید مختلف یکی از بهترین مکان های دنیا برای خرید است. مرکز خرید امارات یک تجربه سرگرم کننده جالب است. علاوه بر فروشگاه های مختلف از جمله هاروی نیکولز، دبنهامز و مارکس و اسپنسر، سینماهای مختلف و اسکی دوبی نیز در این مرکز وجود دارد. مرکز خرید برجمان، دارای فروشگاه ها و برندهای لوکس و مد روز مانند  پرادا، ورساچه و رالف لورن است.

وافی مال دارای نمایی به سبک مصری است.  اینجا دارای گالری های هنری متعدد برای خرید آثار هنری و بیش از 300 مغازه است. اگر می خواهید یک خرید خوب را تجربه کنید، حتما سری به دوبی مال بزنید. این مال بزرگ ترین مرکز خرید دنیاست که بیش از 1200 مغازه و جاذبه های مختلفی از جمله آکواریوم دوبی و پیست اسکیت روی یخ دارد.

چای بعدازظهر در آسمان

نوشیدن چای بعدازظهر در برج العرب، تجربه ای به یاد ماندنی است. برای لذت بیشتر یک چای آسمانی (Sky Tea) در کافه اسکای ویو که در طبقه آخر برج است، سفارش دهید. از چشم انداز جزیره نخل جمیره و جزیره جهان همراه با کیک، ساندویچ، شیرینی و نوشیدنی های داغ آنجا لذت ببرید.

گشت در بازارها

سفر به دوبی بدون گشت در «سوق» ها یا همان بازارها کامل نمی شود. در این بازارها همه چیز پیدا می شود و بازارهای خاصی از جمله بازار طلا، ادویه، پارچه و ماهی نیز وجود دارد. وقت کافی برای گشتن در خیابان های باد خیز و لذت بردن از فضای شهر در نظر بگیرید. می توانید سوار قایق های چوبی تک بادبانی سنتی شوید و خودتان را کاملا در فضای خاص حس کنید.

لذت بردن از غذاها

در دوبی می توانید از خوردن غذاهای متنوعی که وجود دارد لذت ببرید.به شما پیشنهاد می کنیم یک میز در رستوران رودس ( Rhodes Twenty10) رزرو کنید، که مدیریت آن بر عهده آشپز سرشناس گری رودس است و از غذای تهیه شده از مواد ساده در یک محیط امروزی لذت ببرید. یا غذایتان را در Reflets par Pierre Gagnaire, که سرآشپز معروف پیر گاگنار مدیر آن است، زیر نور شمع میل کنید. این رستوران غذاهای فرانسوی را  محیطی مجلل به شما ارائه می کند. خوردن غذا همراه با اجرای سرآشپز معروف که از پیشتازان سبک «آشپزی مولکولی» است، تجربه ای به یاد ماندنی است.

ریلکس کردن

دوبی یکی از بهترین مکان ها برای استراحت و ریلکس کردن است. اسپای تالیس اوتومان (Talise Ottoman Spa ) در هتل لوکس جمیرا زعبیل سرای، برنده جایزه جهانی سفر« بهترین اسپا ریزورت دوبی» در سال 2011 و 2012 شد. این اسپا دارای اتاق های متعدد، اتاق بخار، سونا، حمام و استخر است.

یک انتخاب لوکس دیگر، اسپا و کلوب سلامتی آساوان در برج العرب است که در آن تمامی امکانات لازم برای راحتی و آرامش شما در یک اسپای لوکس فراهم شده است. در آنجا امکانات دیگری از جمله استخر، مرکز فیتنس، سالن زیبایی و آرایش نیز فراهم شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]