اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951003205525437

تاسیس شرکت مشترک میان کشتیرانی و راه آهن قزاقستان

کد: 13951003205525437

https://goo.gl/1oyE8Z

، تهران , (اخبار رسمی): قرارداد تاسیس شرکت مشترک بین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و راه آهن دولتی قزاقستان به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید.

تاسیس شرکت مشترک میان کشتیرانی و راه آهن قزاقستان

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه سفر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به قزاقستان، موافقنامه تاسیس شرکت مشترک میان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و راه آهن دولتی قزاقستان به امضا محمد سعیدی و دایاس ایسکاکف مدیران عامل دو شرکت رسید.

بنابراین گزارش این قرارداد با هدف تسهیل حمل و نقل دریایی در حوزه دریای خزر، همکاریهای مشترک در امور ترمینال داری، حمل و نقل ترکیبی میان بنادر جنوب ایران و کشورهای CIS و همچنین ساخت ترمینال بندری و سرمایه گذاری در حوزه تجهیزات در ایران و قزاقستان، منعقد شد.
براساس این گزارش درحاشیه امضاء این قرارداد مذاکراتی میان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و رئیس حمل و نقل دولتی قزاقستان انجام شد.
همچنین صبح دیروز چهارمین شورای اقتصادی فعالان ایران و قزاقستان با حضور دکتر نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور با هدف تسهیل فعالیت‌های حمل و نقل دریایی در بندر اکتائو، تسهیل تردد بازرگانان ایران و قزاقستان و امکان استفاده از فاینانس های تجاری و پروژه ای میان دو کشور تشکیل شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال 1346 تأسیس شد و فعالیت حمل ونقل دریایی خود را در سال 1347 با به کارگیری دو فروند کشتی کوچک در حوزه خلیج فارس و چهار فروند کشتی اقیانوس‌پیما آغاز کرد. در حال حاضر گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حدود نیم قرن فعالیت درخشان در صنعت جهانی حمل‌ونقل دریایی و با دارا بودن شبکه بینالمللی مطمئن و توانایی ارائه خدمات متنوع حملونقل، سریع و فراتر از انتظارات مشتریان، به عنوان یک شریک جهانی شایسته برای صاحبان کالا و مشتریان خود شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان