اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206546724

خرید لوازم خانگی با تسهیلات آغاز شد

تسهیلات قرض الحسنه ویژه برای خرید جهیزیه

کد: 13951005206546724

https://goo.gl/Ni7t8l

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت شتاب گستر با همکاری تعدادی از فروشگاهها و مراکز معتبر در سطح تهران،اقدام به ارائه تسهیلات قرض الحسنه جهت خرید جهیزیه کرده است و متقاضیان استفاده از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه حضوری، نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند تا کل فرایند پرداخت تسهیلات در کمتر از یک هفته انجام شود.

اعطاء تسهیلات قرض الحسنه ویژه خرید جهیزیه

این طرح بصورت کاملا قرض الحسنه اجرا می شود و متقاضی نه به بانک عامل سود پرداخت می کند و نه شرکت و فروشگاه در قالب کارمزد یا افزایش قیمت از وی سود مطالبه می کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت شتاب گستر، در راستای تسهیل و کمک به حل مساله ازدواج جوانان و با مشارکت برندها و فروشگاههای معتبر شهر تهران و با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت، اعطای تسهیلات قرض الحسنه خرید جهیزیه آغاز شد. 

در این طرح متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت و اخذ معرفی نامه مربوطه،مراحل اعتبار سنجی و ارائه تضامین مربوطه را در بانک سپری و پس از دریافت کارت وام (بن کارت) اقدام به خرید از شبکه اختصاصی پذیرندگان طرح کنند.

گفتنی است برای رفاه حال مراجعه کنندگان نماینده بانک در محل شرکت مستقر است.

شبکه پذیرندگان طرح جهیزیه با تسهیلات قرض الحسنه از بهترین برند های موجود در کشور تشکیل شده است و شامل گروه های  لوازم خانگی (ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، یخچال و فریزر ، تلوزیون ، جاروبرقی،اجاق گاز و ...)،لوازم آشپزخانه (سرویس ظروف نچسب تابه و قابلمه ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری و ... )، سرویس چوب، مبلمان استیل و راحتی، ساعت، فرش، پوشاک و ... است.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایرانیان سبد مجری طرح مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتاب گستر

شرکت شتاب گستر در زمینه های ایجاد و برندینگ فروشگاههای اینترنتی متعدد،مشاوره به شرکتها و سازمانهای بزرگ در زمینه های گوناگون فعال می باشد.از جمله های پروژه های اخیر شرکت،اجرای طرح کارت اعتباری و کارت وام قرض الحسنه می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]