اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207836108

چمدانی برای فصلی سرد

کد: 13951006207836108

https://goo.gl/cXmkIO

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد تصور می کنند سفررفتن فقط برای بهار و تابستان است. این افراد تجربه زیبایی های سفری زمستانی را از خودشان دریغ می کنند.

چمدانی برای فصلی سرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مجله گردشگری الی گشت،برای اینکه سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را در زمستان تجربه کنید کافی ست چمدانتان را خوب بچینید.در این گزارش نگاهی داریم به نکاتی که مسافران زمستانی باید به آن توجه داشته باشید.

لباس ها و وسایل اولیه

فرقی نمی کند که مقصد شما کجاست و چه زمانی سفر می کنید، برخی پوشاک و وسایل هستند که همیشه باید آنها را همراه داشته باشید. داروهای شخصی، عینک طبی و… از این دسته موارد هستند.

همراه داشتن کت یا کاپشن

اینکه بتوانید خودتان را با دمای محیط هماهنگ کنید بسیار مهم است. کت یا کاپشن مناسب بهترین گزینه است، زیرا در صورت رسیدن به یک فضای گرم به راحتی آن را در می آورید. کاپشن یا کتی را انتخاب کنید که ضد آب باشد و مجبور نباشید ژاکتی برای روزهای بارانی به بارهایتان اضافه کنید. این کاپشن یا کت را متناسب با سردترین مقصدتان انتخاب کنید و اگر مقصدتان خیلی سرد است سعی کنید کاپشنتان کمی برایتان بزرگ باشد تا بتوانید زیر آن لباس های بیشتری بپوشید.

لباس های مشکی

لباس های زمستانی عموما جاگیر هستند. پس باید حواستان باشد که چه لباس هایی را انتخاب میکنید. مشکی رنگی است که هم گرما را در خودش نگه می دارد و هم رنگ شیکی است که می توان آن را با همه رنگ ها سِت کرد. با برداشتن یک شلوار مشکی می توانید شلوارهای دیگرتان را فراموش کنید.

بوت به جای کفش های دیگر

در سفر همراه داشتن یک جفت کفش کافی ست. در فصل سرما انتخاب بوت به جای هر نوع کفش دیگری معقول تر است. بوت ها اغلب کفش های راحتی هستند که ساعت ها می توانید با آن ها راه بروید. از طرفی این کفش ها را میتوانید با هر لباسی بپوشید و مهم تر اینکه بوت پاهای شما را در برابر خیس شدن و سرما محفوظ نگه می دارد.

لباس های مخفی

شلوارهای استرج گرم را فراموش نکنید. این شلوارها را می توانید زیر شلوارهای جین و کتان معمولی بپوشید. شلوارها و زیرپوش های گرم به طرز باورنکردی شما را از سرما محفوظ نگه می دارند.

جوراب فراموش نشود

بوت ها به تنهایی از پس گرم کردن پاهاش شما بر نمی آیند، پس جوراب را فراموش نکنید. جوراب های زمستانی زخیم هستند و جای زیادی اشغال می کنند. پیشنهاد می کنیم به جای برداشتن جوراب زمستانی چند جفت جوراب تابستانی بردارید.

لباس های جانبی گرم

یک مسافر زمستانی نباید دستکش، کلاه، شالگردن را فراموش کند. انتخاب شال و کلاه پشمی و گرم هم را خوشتیپ ترتان می کند و هم سرما را از شما دور می کند. این وسایل را می توانید توی فضاهای خالی چمدانتان جا بدهید.

حواستان به چشم ها و پوستتان باشد

سرما پوست را خشک می کند و آفتاب زمستانی آن را می سوزاند، پس لوسیون، کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده تان را همراه داشته باشید. انعکاس نور خورشید روی برف ها هم به چشم آسیب می زند، پس عینک آفتابی مناسب را فراموش نکنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی