اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210846763

از 20 تا 22 بهمن با موضوع «بومی سازی نو آوری های جهانی» برگزار می شود

رویداد توسعه حرفه‌ای مدرسین زبان انگلیسی در ایران

کد: 13951011210846763

https://goo.gl/E9eSg6

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگ ترین رویداد توسعه حرفه‌ای جامعه مدرسین زبان انگلیسی در ایران با موضوع «بومی سازی نوآوری‌های جهانی» در بهمن‌ماه برگزار می شود.

رویداد توسعه حرفه‌ای مدرسین زبان انگلیسی در ایران

گروه آیلتا در سال 2017 بزرگترین گروه در سطوح پیشرفته و بالاترین سطح کیفیتی در آموزش زبان انگلیسی است. مبنای این کنفرانس بر ارائه ی فرصت های بی نظیر آموزش هر چه بهتر زبان انگلیسی سراسر کشورمان است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از آیلتا، گروه دبیران زبان انگلیسی ایران ( IELTA ) که در سال 2014 بنیانگذاری شد متشکل است از تحصیل کردگان این رشته که خود را وقف پیشرفت هر چه تمام تر زبان انگلیسی در ایران کرده اند.

نقش IELTA یاری رساندن به اعضای این گروه بوده تا اعضای آن بتوانند هرچه گسترده‌تر در ارتقا سطح علمی زبان‌آموزان و هدف مشترک خود که بالابردن استانداردهای آموزشی در سراسر ایران است، با تلاش بی وقفه برای دستیابی به این هدف، تلاش کنند.

اعضای این گروه با تعهد بالای خود نسبت به دیگر همکارانشان با شرکت در مباحث و دوره های پیشرفته و همچنین بهره گیری از منابع و امکانات گوناگون در تجربیات و دانش یکدیگر سهیم می شوند.

بر اساس این گزارش، گروه IELTA در سال 2017 با برگزاری بیش از صد جلسه آموزشی و پنجاه نمایشگاه، به‌عنوان بزرگترین گروه در سطوح پیشرفته و بالاترین سطح کیفیتی در آموزش زبان انگلیسی شناخته می شود.

مبنای این کنفرانس بر ارائه فرصت‌های بی‌نظیر با تبادل ایده‌های تئوری و عملی فراوان بنا و سعی شده تا نگاهی عمیق‌ و جدیدی به تدریس شده باشد. شرکت‌کنندگان با همسان‌سازی دانش خود با دیگر اعضا، گروهی متشکل از حرفه‌ای‌ها را در این زمینه خواهند ساخت.

علاوه بر این، نمایشگاهی از منابعی عظیم در اختیار شما خواهد بود تا در بیش از پنجاه غرفه مرتبط با جدیدترین انتشارات و آخرین خدمات ارائه شده در زبان انگلیسی آشنا شوید. بازار کار IELTA نیز برای کسانی که به دنبال کار هستند فرصتی بی نظیر خواهد بود تا از این کنفرانس برای مذاکرات شغلی و پیدا کردن کار استفاده کنند.

سمینار سالانه  IELTA که یکی از مهمترین رویدادها در آموزش زبان انگلیسی ایران است، فرصتی استثنایی را در اختیار شرکت کنندگاه قرار می دهد تا با نویسندگان و نظریه پردازان پیشرو دیدار کرده و با همکاران متخصص خود در بخش آموزش زبان انگلیسی تبادل نظر داشته باشند.

لازم به ذکر است که رویداد از تاریخ 20 تا 22 بهمن در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند با این آدرس ایمیل و شماره تلفن های 02122773676 برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آیلتا

گروه دبیران زبان انگلیسی ایران ( IELTA ) که در سال 2014 بنیانگذاری شد متشکل است از تحصیل کردگان این رشته که خود را وقف پیشرفت هر چه تمام تر زبان انگلیسی در ایران کرده اند. نقش IELTA یاری دادن به اعضای این گروه است تا اعضای آن هر چه گسترده تر در بالا بردن سطح علمی زبان آموزان و هدف مشترک خود که بالا بردن استانداردهای آموزشی در سراسر ایران است بیش از پیش موفق باشند که رسیدن به این هدف در گرو تلاش بی وقفه، پیشرفت روزافزون و ارتقای سطح کیفیتی ما خواهد بود. اعضای گروه IELTA با تعهد بالای خود نسبت به دیگر همکارانشان با شرکت در مبحثات و دوره های پیشرفته و همچنین بهره گیری از منابع و امکانات گوناگون در تجربیات و دانش یکدیگر سهیم می شوند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]