اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230155757

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دوفوریت کمیته حقیقت‌یاب پلاسکو مطرح کرد

درج خبر زود هنگام کمیته غیرحرفه ای بود

کد: 13951113230155757

https://goo.gl/7QONJ7

، تهران , (اخبار رسمی): چمران درباره اعلام زود هنگام خبر تصویب تشکیل کمیته حقیقت‌یاب حادثه پلاسکو با قید دوفوریت اظهار داشت: بررسی طرح کمیته حقیقت‌یاب حادثه پلاسکو با قید دو فوریت به دلیل عدم حد نصاب نرسیدن امضا ها در جلسه قبلی به جلسه بعدی موکول شد با این شرایط خبر تصویب آن غیر حرفه ای منتشر شد.

درج خبر زود هنگام کمیته غیرحرفه ای بود

 به گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سیصد و بیست و پنجمین شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تبریک آغاز دهه فجر، اظهار داشت: از شهروندان خوب تهرانی که با حضور پرشکوهشان در مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان حماسه ای دیگر را خلق کردند قدردانی میکنیم.
وی خاطر نشان ساخت که این حضور و همراهی شهروندان تداعی‌کننده تشییع شهدای دفاع مقدس بود.
چمران در ادامه سخنان خود با اشاره به درج مطلبی در یکی از روزنامه های کشور گفت: در یکی از نشریه ها مطلبی با عنوان "شورای سکوت" و با این هدف که شورای شهر تهارن در ارتباط با حادثه پلاسکو سکوت کرده است گفت: شورای شهر در همان لحظات بروز حادثه در جریان آن قرار داشت و اعضا شورا چه به صورت حضوری و یا غیر حضوری پیگیر روند امدا رسانی قرار داشتند.
وی افزود: نمونه بارز این حضور برگزاری جلسه ای فوق العاده در شنبه پس از حادثه و نیز اختصاص جلسه روز یکشنبه سوم بهمن ماه به این حادثه بود. اما چرا این عناوین درج شد نمی دانم .
چمران درباره اعلام زود هنگام خبر تصویب تشکیل کمیته حقیقت‌یاب حادثه پلاسکو با قید دوفوریت نیز اظهار داشت: طرح کمیته حقیقت‌یاب حادثه پلاسکو در پایان جلسه روز یکشنبه دهم به بنده ارائه شد که به دلیل عدم حد نصاب نرسیدن امضا ها برای دو فوریت مقرر شد که در اولین جلسه این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
وی خاطر نشان ساخت: با این شرایط خبر تصویب آن درج شد که کاملا غیر حرفه ای عمل شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: از روزی که حادثه پلاسکو اتفاق افتاد، تا کنون شورای شهر ورود جدی داشته است این در شرایطی است که رسیدگی شورا به موضوع جنبه عملیاتی دارد.
وی همچنین یادآور شد: جلسات متعددی با حضور مسئولان ارشد دولتی برگزار شده است و این موضوع از سوی دستگاه‌های ذیربط نیز در حالی بررسی و حقیقت‌یابی است.
چمران در ادامه نیز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه