اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232325757

احمد دنیا مالی در بررسی ابعاد حادثه پلاسکو :

سازمان آتش نشانی در سال 100 هزار ماموریت دارد

کد: 13951118232325757

https://goo.gl/sFZq17

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت : بر اساس آمارها 1600 الی 1700 واحد پر ریسک در تهران وجود دارد،از این تعداد 50 واحد را معرفی کنید تا ببینیم آیا واقعا مسئولان آن را پلمب می‌کنند یا نه؟

سازمان آتش نشانی در سال 100 هزار ماموریت دارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد دنیامالی در جلسه نوبت عصر علنی شورای شهر تهران که در خصوص پلاسکو بود گفت: پیشنهاد می کنم پس از حادثه پلاسکو بودجه را به شهرداری برگردانیم تا با نگاه مدیریت ایمنی و مدیریت بحران اصلاحاتی را در بودجه انجام دهند.
وی ادامه داد: حتی برنامه دوم پنج ساله نیز نیازمند بازنگری است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس آمارها 1600 الی 1700 واحد پر ریسک در تهران وجود دارد، خواهش می‌کنم شهرداری 50 واحد را معرفی کند تا ببینیم آیا واقعا مسئولان آن را پلمب می‌کنند یا نه؟
دنیا مالی افزود: در سال 93 محمد باقر قالیباف شهردار تهران با حضور در شورا اعلام کرد که ساختمان پلاسکو مشکل دارد و هم منطقه و هم آتش نشانی نامه ناامن بودن این ساختمان را زده‌اند.
وی افزود: آیا برخورد سلبی با این ساختمان شد؟ نباید اصل قضیه را فراموش کنیم.
دنیا مالی افزود: سازمان آتش نشانی در سال 100 ماموریت انجام می دهد و این رد حالی است که 10 درصد جمعیت کشور در یک محدوده 600 کیلومتر مربعی قرار گرفته لذا واضح است که در این شرایط خطر پذیری شهر تهران افزایش می یابدو می بایست تجهیز سازمان آتش نشانی شهر تهران قطعا صورت پذیرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه