اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232345757

عبدالحسین مختاباد در بررسی ابعاد حادثه پلاسکو :

هر که تخطی کرده باید پاسخگو باشد

کد: 13951118232345757

https://goo.gl/TFgJm2

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران گفت : در هنگام بحران ما شاهد مدیریت چوب پنبه از سوی متولیان هستیم همواره بالای آب و هیچ تقصیری متوجه آن نیست. عبدالحسین مختاباد در بررسی ابعاد حادثه پلاسکو بیان کرد

هر که تخطی کرده باید پاسخگو باشد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران عبدالحسین مختاباد در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورا پس از ارائه گزارش شهردار تهران در خصوص حادثه پلاسکو گفت : مدیریت بحران و مدیریت نجات دو موضوع جداگانه هستند که ما در حادثه پلاسکو در مدیریت نجات نمره صفر داریم. بی‌تردید مدیریتی که بتواند جان یک انسان را نجات دهد وابسته به فناوری‌های مدرن است.
وی افزود: آنچه که در فیلم‌های صحنه حادثه مشاهده می‌کنیم از طبقه دهم یک آتش نشان میان دود و آتش و به وسیله بالابر به ساختمانی که از ۴ طرف آتش گرفته است، آب می‌باشد. سوالات بسیاری درباره این حادثه مطرح است؛ از جمله اینکه چرا و با چه مجوزی مردم وارد ساختمانی شده‌اند که آتش گرفته است؟ بی‌تردید شهادت ۱۶ آتش نشان و افراد عادی در این حادثه یک شکست است. متاسفانه هنگامی که شهردار تهران به محل حادثه رسید، مدیرعامل سازمان آتش نشانی با کت و شلوار مانند یک شهروند عادی مشغول ارائه گزارش به شهردار تهران بود.
این عضو شورای شهر تهران گفت: اگر این چوب بلند شود سر رئیس جمهور هم می‌افتد، بی تردید هر کسی که تخطی کرده است باید پاسخگو باشد. این خون‌هایی که به زمین ریخته باعث شرمندگی ماست.
وی تصریح کرد : در هنگام بحران ما شاهد مدیریت چوب پنبه از سوی متولیان هستیم همواره بالای آب و هیچ تقصیری متوجه آن نیست .
مختاباد در پایان تاکید کرد: ما عضو شورای شهر تهران هستیم و وظایف ما مشخص است که از چه کسی حساب و کتاب بکشیم. برخی کارشناسان اعلام کردند که روش آواربرداری حادثه پلاسکو صحیح نبوده است. باید بررسی شود چه کسی اعلام کرده که با چنین شرایطی آتش نشانان وارد ساختمان شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه