اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232355757

هادی ساعی در بررسی ابعاد حادثه پلاسکو:

تجهیزات باید متناسب با نیاز ما باشد

کد: 13951118232355757

https://goo.gl/1VXjhc

، تهران , (اخبار رسمی): عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تجهیزات ما باید از همه کشورهای دنیا بهتر باشد چرا که تهران به دلیل ساختار بافتش از همه جای دنیا بدتر است و تهران را نمی‌توان با شهر دیگری مقایسه کرد.

تجهیزات باید متناسب با نیاز ما باشد

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازاداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران هادی ساعی در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورا پس از ارائه گزارش شهردار تهران پیرامون حادثه پلاسکو گفت: آتش سوزی پلاسکو در دنیا اتفاق بزرگی نیست اما چون نتوانستیم از پس آن بر بیاییم تبدیل به یک بحران شد.
وی ادامه داد: قبول کنیم که تجهیزات و امکانات ما کم بوده است. تجهیزات ما باید از همه کشورهای دنیا بهتر باشد چرا که تهران به دلیل ساختار بافتش از همه جای دنیا بدتر است و تهران را نمی‌توان با شهر دیگری مقایسه کرد.
ساعی افزود: در بین شهدای آتش نشان نیروهایی داریم که کمتر از یک سال از خدمتشان می گذشته است.
عضو شورای شهر تهران گفت: جای سوال است که چرا آتش پس از اطفاء دوباره زبانه کشیده است.
ساعی افزود : برای خاموش کردن آتش آب چندین هزار تن آب استفاده شده و معلوم نیست این آبها کجا رفته و چه مقدار فشار بر سازه وارد کرده است .
وی همچنین از شهرداری تهران خواست که دپوی نخاله‌های پلاسکو که در هرندی قرار دارد را هر چه زودتر از وسط بافت مسکونی خارج کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه