اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232475757

محسن پیر هادی در واکنش به بررسی های ابعاد حادثه پلاسکو:

قالیباف یاد داده که برای مردم جانمان را هم بدهیم

کد: 13951118232475757

https://goo.gl/bLM7jO

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آفت سیاسی بازی و قبیه گرایی دامن خود افراد را می گیردگفت : مردم امروز فرق بین دوغ و دوشاب را می فهمند و سخن مردم مراسم تشییع پیکر های آتش نشانان آن چیزی نبود که امروز برخی ها سر می دهند .

قالیباف یاد داده که برای مردم جانمان را هم بدهیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن پیر هادی در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورا پس از ارائه گزارش شهردار تهران پیرامون حادثه پلاسکو گفت : عده‌ای از اعضای شورای شهر می‌گویند اگر در کشور ما بحرانی اتفاق بیفتد، سراغ اولین کسی که می‌رویم قالیباف است که به ما کمک کند و از سوی دیگر نیز کلی ایراد می‌گیرند.
وی افزود: می‌گویند آتش‌نشانی پول ندارد ولی اخیراً 123 ایستگاه ساخته شده است و ناوگان آتش‌نشانی 4 برابر شده است.
پیرهادی افزود: ظرف 10 سال 70 درصد بودجه آتش‌نشانی رشد داشته است که این نشان می‌دهد در حوزه آتش‌نشانی اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی افزود: در جلسه انتخاب شهردار تهران در اول دوره چهارم، عده‌ای که رأی نداده بودند گفتند توانایی‌های قالیباف بیشتر از رقیب بود و اعلام کردیم که توان قالیباف در شهر تهران از رقیبش بیشتر است، حال امروز به این نکته رسیدیم که نقد کنیم.
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: چه کسی باید استعفا بدهد و عذرخواهی کند؟ کسانی باید عذرخواهی کنند که قانون مدیریت شهری را به درستی انجام نداده‌اند.
وی افزود: کسانی باید عذرخواهی کنند که در شوراهای گذشته دهانشان بسته و قلم‌هایشان شکسته شده بود و درباره مشکلات شهر عکس‌العملی نشان نمی‌دادند.
وی گفت: در شورای سوم، مگر ساختمان سعادت‌آباد نریخت؟ چرا آن موقع صحبت نکردید؟ نرخ نان چقدر است؟
پیرهادی گفت: کسانی باید عذرخواهی کنند که جان شهدا و خون مردم را ابزار سیاسی خود می‌کنند.
وی افزود: کسی که از 20 سالگی برای انقلاب و آرمان‌هایش جنگیده است، با فشارهای سیاسی عذرخواهی نمی‌کند، چه بسا همیشه در برابر مردم و کمبودهای شهر عذرخواهی کرده است. قالیباف به ما یاد داده که برای مردم باید جان خود را هم بدهیم .
پیرهادی تصریح کرد : اینکه با فشار سیاسی عذرخواهی کند قطعاً سر خم نمی‌کند. شهردار تهران یک حرف معروف دارد که حرف مرد دوتاست. قطعاً اگر اشتباهی شده باشد، اشتباه خود را اذعان می‌کند.
وی گفت: بعضی از اعضای شورای شهر صحبت از کبر و غرور کردند، در صورتی که بودند اعضایی که با ماشین تا چند قدمی حادثه برای گرفتن فیلم و عکس می‌آمدند.
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران 9شب منزل نرفته است و معاون شهردار نیز در روز تشییع پدرش در محل حادثه حاضر شد، بنابراین اینها نمی‌توانند مغرور باشند، بهتر است وجدان خود آگاه کنیم.
وی گفت: باید این رسم اصلاح شود که اگر کسی کاری می‌کند، از او سؤال کنیم، ولی آن که کاری نکرده است را کاری نداشته باشیم.
وی افزود: این چوب سیاسی جای دیگر بر سر خودتان فرود می‌آید.
وی افزود: مردم چیزی که شما سیاسیون می‌گویید را نمی‌گویند و می‌دانند که در این شهر چه اتفاقی افتاده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه