اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232485757

مهدی چمران در بررسی ابعاد حادثه پلاسکو:

بیاییم کمبود ها و نقصان ها را برطرف کنیم

کد: 13951118232485757

https://goo.gl/DO2dM1

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما همه جز یک شورا هستیم و باید به دنبال اجرای قانون و رفع نقایص باشیم نه پرداختن به مسائل حاشیه ای.

بیاییم کمبود ها و نقصان ها را برطرف کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازاداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سیصد و بیست و ششمین جلسه شورا در راستای بررسی ابعاد حادثه پلاسکو گفت: اینگونه مسائل باید به صورت کارشناسی بررسی شود و نباید در بررسی ها به حواشی پرداخت چرا که جز افزایش تنش ، دوییت ها و تشتت عایدی دیگری برایمان ندارد.
چمران گفت: بهتر است در مسائل تخصصی و بررسی، دقیق حرف بزنیم و به حاشیه‌ها نرویم. رفتن در حاشیه‌ها خوب نیست و ما اهل یک شورا هستیم و باید به صورت تخصصی اقدام کنیم. ما باید به دنبال اجرای قانون و رفع نقصان ها باشیم .
وی یادآور شد: رئیس آتش‌نشانی نمی‌تواند در تمامی حوادث حضور داشته باشد. از 7 صبح جمعه تا شنبه روز حادثه 104 حادثه آتش‌سوزی و 254 مأموریت سازمان آتش‌نشانی انجام داده است که رئیس آن نمی‌تواند در تمامی حوادث حضور داشته باشد.
چمران با تأکید بر اینکه بهتر است به مسائل اصلی بپردازیم، گفت: اگر تجهیزات کم است، باید بررسی کنیم و اقدامات لازم صورت گیرد.
وی گفت: ما باید اقدامات لازم را انجام دهیم تا در حوادث بزرگتر با مشکلات کمتری مواجه شویم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه