اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951210240095666

عالی‌ترین نشان برای ششمین دوره متوالی کسب شد

نشان حمایت از حقوق مصرف‌کننده برای گروه انتخاب

کد: 13951210240095666

https://goo.gl/MUiuLy

، تهران , (اخبار رسمی): در شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گروه صنعتی انتخاب به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌خانگی در ایران موفق به کسب تندیس زرین این همایش به‌عنوان عالی‌ترین نشان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد.

نشان حمایت از حقوق مصرف‌کننده برای گروه انتخاب

به گزارش اخبار رسمی از  روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این همایش شرکت انتخاب سرویس حامی به عنوان شرکت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان گروه صنعتی انتخاب با برندهای اسنوا، دوو الکترونیک و تکنوگاز موفق شد برای ششمین دوره متوالی، تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به عنوان عالی‌ترین نشان در این حوزه را به خود اختصاص دهد.

نصرالله مهاجر نخجوانی رئیس هیئت‌مدیره شرکت انتخاب سرویس حامی به عنوان نماینده محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب، تندیس زرین این همایش را از دستان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

گروه صنعتی انتخاب در پنج دوره گذشته این همایش نیز موفق به دریافت این تندیس شده بود که اهدای عالی‌ترین تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کننده برای شش دوره متوالی به یک شرکت، نشان‌دهنده تلاش جدی و همت والای آن مجموعه در زمینه احترام به حقوق مصرف‌کنندگان است.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان متولی برگزاری این همایش از سال ۱۳۸۰ و در روز نهم اسفندماه هرسال که به عنوان روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، بنگاه‌های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف‌کننده را طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی منتخب، به عموم مردم معرفی و با اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از آن‌ها تقدیر می‌کند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی انتخاب

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت خود را از سال 1367 با ورود به عرصه صنعت لوازم خانگی آغاز کرد. کسب عناوین برتر ملی همچون واحد نمونه صنعتی، واحد برتر استاندارد، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، کارآفرین برتر، دریافت عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای بین المللی در حوزه‌های گوناگون فعالیت از جمله جایزه کیفیت اروپا نشانگر استواری گروه در راه رسیدن به آرمان های متعالی و چشم انداز خود است.گروه صنعتی انتخاب، به پشتوانه برترین واحد تحقیق و توسعه و پیشرفته ترین خط تولید لوازم خانگی کشور، امروز در صدر تولیدکنندگان سبد کامل لوازم خانگی ایران قرار گرفته است. وی با هدف تکمیل زنجیره تولید و با رویکرد توسعه فعالیت های اقتصادی در صنایع بالا دستی، به حوزه های نفت،گاز، پتروشیمی، فولاد، ساختمان ، گردشگری و بازرگانی ورود پیدا کرد و هم اکنون این گروه با پنج هلدینگ فعال، سطح اشتغال بالغ بر 4000 نفر را ایجاد کرده است. وی همچنین به منظور تولید و ارتقا دانش علمی، تخصص گرایی و بازآموزی کارشناسان و کارگران صنعت لوازم خانگی، پژوهشگاه و دانشگاه علمی کاریردی انتخاب را تأسیس کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]