کد: 13951221243376363

فروشگاه اینترنتی ایسرا رقیبی تازه نفس در لوازم آرایشی ارایه کرد

فروش لوازم آرایشی (لب) آغاز شد

کد: 13951221243376363

https://goo.gl/DjOPG4

، تهران , (اخبار رسمی): عرصه کننده فعال لوازم آرایشی کشور، لوازم آرایشی (آرایش لب) را از هجدهم اسفند ماه جاری به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه وفروش لوازم آرایشی (لب) از هجدهم اسفند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی ایسرا، از هجدهم اسفند ماه نود و پنج  عرضه لوازم آرایشی (آرایش لب) در وب سایت آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از لوازم آرایشی (آرایش لب) هم اکنون امکان استفاده از مزیت هایی همچون اصل بودن کالا و مناسب بودن قیمت را دارند.

مهدی عادلی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی ایسرا با اشاره به مزیت‌های این خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه شش ماه تلاش بوده و برای تولید این محصول از یکم مهرماه نود پنج کار آغاز شده و هم اکنون  لوازم آرایشی (آرایش لب)  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت فروشگاه اینترنتی ایسرا به نشانی www.esara.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ایسرا

شرکت فرایند شبکه خاورمیانه در سال 1378 به‌عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه صنعت IT با هدف ایجاد بستری مناسب و بازاری نوین و هماهنگ در زمینه نرم افزارهای اورجینال(تخصصی و عمومی) تاسیس شد. این شرکت به‌عنوان اولین مجری طرح امنیت نرم افزار و معتبرترین وارد کننده محصولات نرم افزاری کمپانی های معتبر جهان در خدمت جامعه انفورماتیک کشور است. این شرکت با دقت و حساسیت ویژه‌ای که در انتخاب محصولات تاکنون داشته، همواره سعی می‌کند که خوشنام‌ترین محصولات جهانی را تهیه و مطابق با سلایق و نیاز مصرف‌کنندگان عرضه کند. هم اکنون شرکت فرایند شبکه خاورمیانه محصولات خود را با قیمت‌های رقابتی و پشتیبانی مستمر به مشتریان خود عرضه می‌کند.