اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243386943

درکمپین نوروزی افق از 20 اسفند تا 15 فروردین 96

دستگاه حضور و غیاب برنده شوید

کد: 13951221243386943

https://goo.gl/AaqU40

، تهران , (اخبار رسمی): کارمندان میتوانند با همکاران خود کنار سفره هفت سین شرکتشان سلفی بگیرند و یک شام رایگان دو نفره در رستوران لوکس برنده شوند و مدیران نیز میتوانند نظرات و ایده های خود را درباره نحوه برقراری نظم بدون دستگاه های حضور و غیاب برای ما ارسال کنند و دستگاه حضور و غیاب به ارزش یک میلیون تومان برنده شوند.

در مسابقه نوروزی افق دستگاه حضور و غیاب برنده شوید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی افق فرا ویژن، به دلیل همراهی مشتریان در سال 95 ، تیم افق تصمیم گرفت مدیران و کارکنان سازمان ها و شرکت ها را در موفقیت های امسالش شریک کند. ازین رو مسابقه ای در اسفند ماه تدارک دیده است که جزئیات مسابقه به شرح زیر می باشد.

این مسابقه از تاریخ از 20 اسفند شروع و تا 15 فروردین 1396 و در دو بخش مدیران و کارمندان برگزار میشود که جوایز هر بخش متفاوت خواهد بود.

در بخش کارکنان ؛ کارمندان شرکت ها میتوانند با همکاران خود کنار هفت سین شرکت یک سلفی ثبت کرده و یا اینکه یک سلفی تکی با دستگاه حضور و غیاب شرکتشان بگیرند و سپس با تگ شرکت افق فرا ویژن آن را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

در بخش مدیران ؛ مدیران شرکت هایی که هنوز از دستگاه حضور و غیاب استفاده نمی کنند می بایست ایده خود را برای نحوه برقراری نظم برای ما بنویسند تا از طرف ما دستگاه حضور و غیاب جایزه بگیرند. مدیران میتوانند ایده های خود را از طریق فرم موجود در صفحه کمپین www.ofvco.com/norooz برای ما ارسال نمایند.

به بهترین نظرات و ایده ها درباره نحوه برقراری نظم بدون دستگاه های حضور و غیاب جایزه تعلق میگیرد.

جوایز ؛ از بین کسانی که در بخش سلفی شرکت کرده اند ۲ نفر یک شام رایگان دو نفره در یک رستوران لوکس در تهران برنده خواهند شد. جوایز این بخش به بهترین تصاویر داده میشود.

و از بین مدیرانی که فرم ما را پر کنند به ۲ نفر دستگاه حضور و غیاب تا سقف یک میلیون تومان تعلق میگیرد. جوایز این بخش به بهترین نظرات داده میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه کمپین نوروزی افق به آدرس www.ofvco.com/norooz مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن با توجه به نیاز روز افزون کشور به ابزارهای مدیریتی و ایجاد نظم و هماهنگی جهت بهینه سازی عملکرد کلیه بخشهای صنعتی ، اداری ، درمانی ، دانشگاهی تاسیس شده است و با هدف همسو سازی ایران عزیز با حرکت رو به رشد تکنولوژی در قرن حاضر در سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی حضور و غیاب ، کنترل تردد ، قفل کارتی ، دوربین مداربسته و آیفون تصویری و تولید نرم افزارهای مربوطه در تهران به ثبت رسید. امروز بیش از یک میلیون کارمند از دستگاه ها و محصولات افق فرا ویژن استفاده میکنند. تنها دلیل موفقیت و رضایت خانواده 1700 نفری مشتریان افق در ارتباط بر مبنای صداقت خلاصه میشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]