اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960109245225652

پیاده سازی استانداردهای ایزو در سازمان ها

کد: 13960109245225652

https://goo.gl/4juSR8

، رشت , (اخبار رسمی): استاندارد سندی است که می تواند الزامات، مشخصات، دستور العمل ها و یا ویژگی های مورد نیاز برای اطمینان از انطباق همیشگی مواد، محصولات، فرآیند ها و خدمات با اهداف سازمان را فراهم آورد. سازمان ملی استاندارد بیش از 2100 استاندارد بین المللی منتشر نموده است.

پیاده سازی استانداردهای ایزو در سازمان ها

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیر نو، استاندارد سندی است که می تواند الزامات، مشخصات، دستور العمل ها و یا ویژگی های مورد نیاز برای اطمینان از انطباق همیشگی مواد، محصولات،  فرآیند ها و خدمات با اهداف سازمان را فراهم آورد. سازمان ملی استاندارد بیش از 2100 استاندارد بین المللی منتشر نموده است.

انطباق با استاندارد های بین المللی به مشتریان کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات و خدمات ؛ ایمن، قابل اعتماد، دارای کیفیت خوب و برای محیط پیرامون مفید هستند. در حوزه کسب و کار، ابزارهای استراتژیک را برای کاهش هزینه ها و به حداقل رساندن ضایعات و خطاها و افزایش بهره وری فراهم می آورد. استاندارد های بین المللی ایزو ستون فقرات جامعه ما و تسهیل کننده تجارت بین المللی و بهبود محیط زندگی ما در جامعه می باشد.

انطباق با استاندارد های بین المللی ایزو به مشتریان کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات، سیستم ها و سازمان ها؛ ایمن، قابل اعتماد و برای محیط پیرامون مفید هستند.

چرا سازمان به استاندارد ایزو نیاز دارد؟

تمامی سازمان ها برای بقای خود نیازمند جذب و حفظ مشتری هستند که این مهم تنها از طریق جلب رضایت مشتریان و مشعوف سازی آنان حاصل می گردد. ایزو و فرآیند های استاندارد شده آن باعث ارتقای سطح کیفی و کمی محصولات و خدمات و همچنین کاهش هزینه های تمام شده سازمان ها با توجه به نیاز های متغیر مشتریان شدهکه می تواند در بلند مدت منجر به سود آوری بنگاه های اقتصادی می شود.

اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره و پیاده سازی استاندارد ایزو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید