اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960208247356457

سرویس جدید گروه فناوری اطلاعات پرنیا رونمایی شد

کد: 13960208247356457

https://goo.gl/2W2aZq

، مشهد , (اخبار رسمی): وب سایت WebsiteOptimizer.ir به عنوان یک سرویس جدید از مجموعه خدمات گروه فناوری اطلاعات پرنیا با هدف افزایش و بهینه سازی سرعت لود صفحات، انطباق پذیری بر موبایل، سئو و امنیت وب سایت ها رونمایی شد.

websiteoptimizer.ir

به گزارش روابط عمومی گروه فناوری اطلاعات پرنیا، وب‌سایت مربوط به سرویس جدید این مجموعه فعال در حوزه وب و فناوری اطلاعات از 8 اردیبهشت ماه 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است و با امکانات متفاوت و کاربردی در نشانی https://www.websiteoptimizer.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

محمدباقر صابری مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات پرنیا در این باره گفت: هدف از راه اندازی این وب سایت، افزایش و بهینه سازی سرعت لود صفحات، انطباق پذیریی بر موبایل ، سئو و امنیت وب سایت هایی است که هم اکنون مشغول به فعالیت هستند و یا در آینده به جمع سایت های اینترنتی افزوده خواهند شد.

گفتنی است گروه فناوری اطلاعات پرنیا به عنوان یکی از فعالان صنعت وب در کشور توانسته است با استفاده از تجربیات فنی خود و نیز گذراندن دوره های تخصصی و بین المللی، همکاری نزدیک و رسمی ای را با شرکت های مطرح IT در دنیا به دست آورد و نتیجه این تلاش ها به وجود آمدن شرایط ارائه خدمات تخصصی به مشتریان این شرکت خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]