اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950911192886457

هلپیکال، ابزاری برای اجرای اتوماسیون سازمانی و رسیدگی به امور مالی مشتریان است

سیستمی برای پرداخت آنلاین و رسیدگی به امور مالی

کد: 13950911192886457

https://goo.gl/rHes2t

، مشهد , (اخبار رسمی): امکانات و افزونه های جدیدی که در سیستم تیکتینگ هلپیکال (Helpical) اعمال شده یا در دست اجراست ، این نرم افزار را نه تنها به عنوان یک ابزار برای پشتیبانی های آنلاین و ارتباطات تیمی، بلکه به عنوان یک ابزار برای اجرای اتوماسیون سازمانی و نیز رسیدگی به امور مالی مشتریان تبدیل کرده است.

سیستم تیکتینگ هلپیکال مطابق با انواع مرورگرها و نمایشگرهای لپتاپ ، تبلت و موبایل

در جدیدترین تغییرات نرم افزار تیکتینگ هلپیکال ، دو افزونه پرداخت آنلاین صورتحساب ها از طریق ذرگاه پرداخت بانک ملت و درگاه پرداخت زرین پال به جمع افزونه های این سیستم تیکتینگ اضافه شده است

به گزارش روابط عمومی گروه فناوری اطلاعات پرنیا، نرم افزار و سیستم تیکتینگ هلپیکال (Helpical) که یکی از محصولات تحت وب گروه فناوری اطلاعات پرنیا به حساب می آید و تولید آن به طور کامل توسط متخصصین داخلی صورت پذیرفته است. این شرکت با رونمایی از نسخه های جدید حاوی تغییرات و امکانات متنوع و نیز افزونه های جانبی، مدتی است پیاده سازی آنها را شروع کرده و امروزه به یک نرم افزار جامع تبدیل شده است که می توان آن را برای اهداف مختلفی نظیر ارائه خدمات و پشتیبانی های آنلاین ، ارتباطات تیمی ، اجرای اتوماسیون سازمانی ، رسیدگی به امور مالی مشتریان سازمان و مواردی از این دست مورد استفاده قرار داد.

در جدیدترین تغییرات روی داده شده بر روی این سیستم ، دو افزونه پرداخت آنلاین صورتحساب ها از طریق ذرگاه پرداخت بانک ملت و درگاه پرداخت زرین پال به جمع افزونه های این سیستم تیکتینگ اضافه شده اند. با استفاده از این افزونه ها ، مشتریانی که برای آنها صورتحساب های مالی در سیستم ایجاد می شود ، قادر خواهند بود تا از داخل نرم افزار تیکتینگ هلپیکال ، پرداخت وجوه خود را نیز به صورت آنلاین انجام دهند.

با نگاهی عمیق تر به رویکردهای تیم مدیریتی و فنی گروه فناوری اطلاعات پرنیا در خصوص نرم افزار تیکتینگ هلپیکال ، می توان تصور داشت که این نرم افزار نه تنها در دسته نرم افزارهای Ticketing و Helpdesk ، بلکه در گروه نرم افزارهای Billing نیز قابل قرار گیری و مطرح شدن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]