اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960211247670182

بیست‌ودومین نمایشگاه نفت‌، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می‌شود

حضور نوماتک در بزرگ‌ترین رویداد صنعت پتروشیمی ایران

کد: 13960211247670182

https://goo.gl/ur55kc

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نرم‌افزاری نوماتک با حضور در جمع شرکت‌های دانش‌بنیان، در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه حضور دارد.

حضور نوماتک در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

نوماتک به پشتوانه تجربه‌ای که از استقرارهای موفق راهکارهای نرم‌افزاری خود در بزرگ‌ترین پتروشیمی‌های ایران به دست آورده، راه‌حلی متناسب با نیازمندی‌های این صنعت به مشتریان خود عرضه می‌کند.

به گزارش اخبار رسمی، به نقل از نوماتک شرکت نرم‌افزاری نوماتک با ارائه آخرین راه‌کارهای خود در حوزه‌های مختلف متناسب نیازمندی‌های صنعت پتروشیمی، پذیرای فعالان و متخصصان این حوزه خواهد بود. راهکارهای تخصصی ارائه شده در این نمایشگاه شامل راهکار مدیریت زنجیره تأمین (SCM)، راهکار برنامه‌ریزی و مدیریت تولید (PLM) و راهکار حمل و نقل است.

هم‌چنین راهکارهای پشتیبان نوماتک، شامل راهکار مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی و حسابداری و اتوماسیون اداری، به صورت سیستمی یکپارچه در کنار راه‌کارهای تخصصی، تمام نیازمندی‌های کسب‌وکارهای فعال در صنعت پتروشیمی و نفت و گاز را پوشش می‌دهد.

تا امروز راه‌کارهای نوماتک با موفقیت در  شرکت‌های زیادی راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری رسیده است که نام تعدادی از شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی نیز در این میان می‌درخشد. نوماتک به پشتوانه تجربه‌ای که از استقرارهای موفق راهکارهای نرم‌افزاری خود در بزرگ‌ترین پتروشیمی‌های ایران به دست آورده، می‌تواند راه‌حلی بومی‌شده و کاملاً متناسب با نیازمندی‌های این صنعت را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون راهکارهای نرم‌افزاری نوماتک به وبسایت نوماتک به نشانی www.nomatec.net مراجعه کنند و یا در صورت نیاز به تنظیم جلسه دموی حضوری از طریق نشانی https://www.nomatec.net/DemoRequest   اقدام کنند. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوماتک

در نیمه های دهه هشتاد به عنوان مدیران جوان در کارخانه‌ای مشغول به کار شده بودیم. حجم بالای کار، اثر بخشی نامناسب، اشتباهات فراوان و عدم شفافیت عملکرد سازمان، مدیران ارشد را بر آن داشت که به کمک یک راهکار جامع نرم‌افزاری (ERP) منابع این معضلات را حل کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]