اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960322251607315

عوارض استفاده از میکرونیدلینگ

کد: 13960322251607315

https://goo.gl/v0nQAL

، تهران , (اخبار رسمی): شما می توانید میکرونیدلینگ را به راحتی در خانه و یا کلینیک های مخصوص انجام دهید ولی توجه داشته باشید که این فرآیند نیز دارای عوارض ویژه خود است.

عوارض استفاده از میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک فرآیند کاملا ایمن به شمار می‌رود که بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی هونام تجهیز، یکی از جدیدترین روش‌هایی که برای جوان‌سازی پوست با القای کلوژن استفاده می‌گردد میکرونیدلینگ یا درمارولینگ تراپی است. این دستگاه روی پوست شما سوراخ‌های بسیار ریزی ایجاد می‌کنند و پوست برای بهبود، کلاژن و الاستین تولید می‌کند، در نتیجه تمام جوش‌ها و لک‌های روی صورت رفع برطرف می‌شود. بدون شک تولید کلاژن باعث محکم‌تر‌شدن پوست می‌شود و در جوانی آن نیز اثر بخش است. شما می‌توانید میکرونیدلینگ را به راحتی در خانه یا کلینیک‌های مخصوص انجام دهید اما باید به عوارض آن نیز توجه کنید.

 

مهم‌ترین عوارض استفاده از میکرونیدلینگ

1 – یکی از شایع‌ترین عوارضی که پس از این فرایند شاهد آن خواهیم بود قرمزشدن رنگ پوست است. این قرمزی درست شبیه زمانی است که فردی دچار سوختگی با نور آفتاب شده است. البته جای نگرانی نیست زیرا چند ساعت پس از فرآیند سوزن‌زنی این قرمزی به طور کلی رفع می‌شود البته اگر از سوزن هایی با ضخامت 1/5 یا 2 میلی‌متر استفاده شود طبیعتا مدت زمان قرمزی به یک روز نیز کشیده می‌شود.
2 – یکی دیگر از عوارضی که در میکرونیدلینگ شاهد آن خواهیم بود سفت‌شدن پوست در ناحیه تحت درمان است. به علت تماس مستقیم سوزن با پوست که منجر به تولید کلوژن می‌شود طبیعی است که پوست با درد و سفتی همراه باشد. این درد ممکن است نسبت به نوع پوست بیمار و انتخاب ضخامت سوزن برای پوست او متفاوت باشد. این عارضه نیز مقطعی است و بعد از گذشت چند ساعت از بین می‌رود.
3 – وجود شرایط پوستی خاص در یک فرد می‌تواند عوارض خطرناکی برای او داشته باشد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد دارای عفونت‌های پوستی, غده‌های بدخیم, آکنه و اگزما هستید نباید به هیچ وجه از میکرونیدلینگ استفاده کنید.


میکرونیدلینگ یک فرآیند کاملا ایمن به شمار می‌رود که بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می‌سازد. در انجام این فرآیند از کرم‌های بی‌حس‌کننده استفاده می‌شود که درد را تا مقدار قابل توجه‌ای کاهش می‌دهد. بعد از میکرونیدلینگ باید از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید و از محیط‌های سرباز که نور مستقیم آفتاب به شما می‌تابد دوری کنید. فرآیند استفاده از میکرونیدلینگ به چند دوره مستمر نیاز دارد تا تمام عوارض پوستی شما را از بین ببرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هونام تجهیز

شرکت هونام تجهیز وارد کننده دستگاه موبر لیزری خانگی و لیزر سیلک پرو و دستگاه لیزر موهای زائد و لیزر خانگی سیلک پرو اورجینال در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی