اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960322251635200

به تصویب کانون بانک ها؛

برگزاری نخستین المپیاد بانک ها و موسسات خصوصی کشور در مردادماه 96

کد: 13960322251635200

https://goo.gl/KOZwIY

، تهران , (اخبار رسمی): با تصویب کمیسیون آموزش بانک‌های خصوصی کشور، شرکت تابان خرد به عنوان مجری نخستین المپیاد بانک ها و موسسات خصوصی کشور انتخاب گردید.

نخستین المپیاد علمی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی ایران

با تصویب کمیسیون آموزش بانک‌های خصوصی کشور، شرکت تابان خرد به عنوان مجری نخستین المپیاد بانک ها و موسسات خصوصی کشور انتخاب گردید.

به گزارش شرکت تابان خرد، نخستین المپیاد بانکی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور توسط کانون بانک های خصوصی کشور برگزار می‌شود. همچنین با تصویب کمیسیون آموزش بانک‌های خصوصی کشور، شرکت تابان خرد به عنوان مجری نخستین المپیاد بانک ها و موسسات خصوصی کشور انتخاب گردید. این المپیاد در تاریخ ۱۲ مرداد ۹۶ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت الکترونیکی حضوری برگزار خواهد شد.


مدیرعامل شرکت خدمات پژوهش و مشاور مالی تابان خرد در این باره گفت: در راستای اهداف و مسئولیت اجتماعی، شناسایی و کشف استعدادها و نخبگان کشور در حوزه مالی و بانکی، کانون بانک های خصوصی اقدام به طراحی و برگزاری این المپیاد کرده تا بستری فراهم شود که فرصت بروز استعدادها برای این گروه در صنعت بانکداری را فراهم سازد.


نامدار افروغ افزود: از هر بانک و موسسه اعتباری خصوصی ۱۰ نفر در این آزمون رقابتی حضور خواهند داشت. این المپیاد با هدف شناخت برترین کارکنان شعب بانک ها و موسسات خصوصی کشور برگزار می شود.


گفتنی است پس از اتمام این المپیاد، جوایز نفیسی به نفرات برتر تعلق می‌گیرد و تیم های برتر معرفی خواهند شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات پژوهش و مشاوره مالی تابان خرد

شرکت تابان خرد با هدف ارتقای دانش، نگرش و مهارت ‌های حرفه ‌ای مدیران و کارشناسان سازمان ­ها در حوزه‌ی اقتصادی، مالی، سرمایه­ گذاری و بانکداری؛ خدمات آموزشی خود را در اختیار سازمان­ ها قرار می­دهد و پس از مطالعات امکان سنجی، تحلیل و نیازسنجی آموزشی سازمان ها، ضمن اقدام به تولید محتوا و انتخاب اساتید مجرب، دوره های آموزشی را با هدف علمی، کاربردی و اثربخش بودن برای مخاطبان طراحی و اجرا می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]