اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961003272896517

حضور فروشگاه اینترنتی شهر فافا در جشنواره وب و کسب‌وکار

فروشگاه اینترنتی شهر فافا این بار در جشنواره وب و کسب‌وکار خوش درخشید

کد: 13961003272896517

https://goo.gl/KGFvuY

، شیراز , (اخبار رسمی): دومین دوره جشنواره‌ی وب و کسب‌وکار با برگزاری مراسمی جهت تقدیر از برترین‌ فروشگاه های اینترنتی به پایان رسید و شهر فافا با کسب نشان برنزی تعاملات الکترونیکی بار دیگر خوش درخشید.

فروشگاه اینترنتی شهر فافا این بار در جشنواره وب و کسب‌وکار خوش درخشید
فروشگاه اینترنتی شهر فافا این بار در جشنواره وب و کسب‌وکار خوش درخشید

شهر فافا برنده نشان برنزی تعاملات الکترونیکی دومین دوره جشنواره وب و کسب و کار شد

روز گذشته 28 آذرماه 96 دومین جشنواره وب و کسب‌وکار با برگزاری مراسمی جهت تقدیر از برترین‌ها به پایان رسید و شهر فافا با کسب نشان برنز تعاملات الکترونیکی بار دیگر خوش درخشید.

اختتامیه‌ی این جشنواره با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان فناوری اطلاعات ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران اتاق‌های بازرگانی و اصناف و جمع زیادی از خبرگان حوزه صنعت، معدن و تجارت و فضای مجازی کشور در سالن همایش‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار و در آن از 15 بنگاه برتر صنعتی و معدنی و تجاری تجلیل شد.

این بنگاه‌ها که بر اساس ارزیابی‌های تخصصی وب‌سایت‌هایشان موفق به کسب بیشترین امتیازات شده بودند، با اهداء نشان برتر تعاملات الکترونیکی مورد تقدیر قرار گرفتند. ارزیابی‌ها در سه بخش بنگاه‌های بزرگ، متوسط و کوچک و بر مبنای حضور موفق و تأثیرگذار بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری در فضای مجازی صورت گرفت که شهر فافا به لطف حمایت‌های شما در بخش بنگاه‌های کوچک توانست نشان برنز را کسب کند.

فروشگاه اینترنتی شهر فافا، فعال در زمینه تجارت الکترونیکی کامپیوتر، لپ تاپ، مادربرد، کارت گرافیک، تبلت، موبایل و گوشی های هوشمند، انواع حافظه و هارداکسترنال، قطعات سخت افزاری، تجهیزات شبکه و مودم و... به صورت Online پیشرو در ارائه خدمات نوین و برتر در راستای احترام  و رعایت حقوق مصرف کننده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر فافا

شهر فافا - تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]