اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980728413976517

5 ویژگی برتر می بند 4 شیائومی که باید بدانیم

کد: 13980728413976517

http://bit.ly/2Mzv9Kl

، شیراز , (اخبار رسمی): شیائومی از جدیدترین دستبند هوشمند خود از خانواده می بند، با نام می بند 4 رونمایی کرده است و حالا در بازار ایران و همچنین در فروشگاه اینترنت شهر فافا نیز این کالا موجود است.

5 ویژگی می بند 4 که باید بدانیم
برترین ویژگی های می بند 4 | شهر فافا

نگاهی به جالب‌ترین مشخصات دستبند هوشمند می بند 4 

1- نمایشگر تمام رنگی مچ بند می بند 4 ؛ برای اولین بار

واضح‌‌ ترین تغییری که می بند 4 نسبت به سری‌های قبلی این دستبند هوشمند داشته، صفحه نمایش آن است. در Mi Band 4 شاهد نمایشگری بزرگ‌تر، تمام رنگی و نورانی‌تر از همیشه هستیم، چیزی که برای اولین بار شاهد آن هستیم، زیرا تا قبل از 4 Mi band، همه ساعت‌های قبلی این خانواده نمایشگر سیاه و سفید داشتند.

همچنین شیائومی برای این مچ‌ بند هوشمند 77 واچ فیس مختلف هم ارائه کرده است که مطمئنا یکی از این واچ فیس‌ها باب میل افراد خواهد بود. اما اگر هیچ کدام از واچ فیس‌ها مناسب نبودند می‌توان واچ فیس اختصاصی خود را طراحی کرد.

2- امکان کنترل موسیقی

یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های دستبند هوشمند Mi Band 4 شیائومی قابلیت کنترل موسیقی از طریق دستبند است. تنها کافی است که برای کنترل موسیقی، (فرقی ندارد در کدام یک از بخش‌ها بود.) انگشت خود را روی صفحه نمایش این مچ‌بند هوشمند به سمت چپ و راست کشید تا عنوان موسیقی روی نمایشگر نمایش داده شود. حالا می‌توان آن را پخش کرد، متوقف کرد و یا به موسیقی قبلی و یا بعدی رفت. گذشته از این موارد می‌توان از طریق دستبند هوشمند می بند 4 صدای موسیقی را هم کم و زیاد کرد.

3- آپدیتی به اندازه یک چشم بر هم زدن

نسخه چینی و نسخه گلوبال می بند 4 موجودند. نسخه گلوبال کمی گران قیمت‌تر است و به صورت پیش‌فرض از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. اما باید گفت که عملاً هیچ تفاوتی بین این دو نسخه نیست زیرا به محض اینکه می بند 4 را به گوشی متصل کرد، این دستبند هوشمند در مدت کمتر از 30 ثانیه آپدیت شده و زبانش به زبان گوشی (که معمولاً انگلیسی است) تغییر می‌کند. بنابراین هیچ تفاوتی بین نسخه چینی می بند 4 با نسخه گلوبال آن وجود ندارد.

4- اتصالی قوی‌تر به لطف بلوتوث 5.0

یکی از بزرگ‌ترین ارتقاهای که دستبند هوشمند Mi Band 4 نسبت به نسل‌های قبلی دارد، مجهز شدن به بلوتوث 5.0 است که اتصالی قدرتمندتر و با رِنج بیشتری را فراهم می‌کند.

با این اوصاف می‌توان دید که می بند 4 شیائومی نسبت به نسخه‌های قبلی این خانواده قابلیت‌های زیاد جدیدی دارد و از آنجایی که تفاوت قیمتی چندانی با نسل قبلش، یعنی می بند 3 ندارد و در عین حال یکی از ارزان قیمت‌ترین گجت‌های سلامتی است، یک گزینه عالی برای خرید است.

5- می بند 4 ؛ یک مربی ورزشی کامل 

یکی از عمده تفاوت های می بند 4 با نسل‌های قبل خود و دیگر مچ بندهای موجود در بازار، تمرکز زیاد شرکت شیائومی روی ورزش‌ها به خصوص ورزش شنا است.

می بند 4 اطلاعات کامل و دقیقی درباره میزان فشار به ماهیچه‌ها، خستگی بدن، میزان کالری مصرف شده و… را به شناگران می‌دهد. 

البته می بند 4 برای دیگر ورزش‌ها و ورزشکاران نیز به خوبی عمل می‌کند و مربی کاملی برای آنالیز عملکرد آنان است.

این روزها کاربران مقایسه‌های زیادی بین می بند 4 شیائومی و آنر بند 5 هواوی انجام می‌دهند و سوال آنها این است که کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟!
باید گفت که هرکدام برتری‌های خاص خود را دارند و تصمیم گیری و انتخاب براساس سلیقه و نیاز به عهده خود کاربر است. 

البته شهر فافا به بررسی دقیق این دو مچ بند نیز پرداخته است.

می بند 4 توانست مطابق با انتظارات ظاهر شود و نظر کاربران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کند. شیائومی سخت گیری زیادی در نسخه گلوبال و نسخه چینی نداشته و اگر نسخه چینی می بند 4 را خریداری کرد، به راحتی با وصل شدن به اینترنت، گوشی به نسخه گلوبال اپدیت می‌شود. شیائومی این را نیز اعلام کرده است که در حال ساختن می بند 5 است و باید منتظر اخبار و شایعه‌هایی برای می بند 5 بود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید می بند 4 می‌توانند به فروشگاه اینترنتی شهر فافا به آدرس fafait.net مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر فافا

شهر فافا - تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]