اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961026276736226

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پاسخ می دهد:

مقصد نفتکش ایرانی کجا بود؟

کد: 13961026276736226

https://goo.gl/Wda1zQ

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با رد شایعات مطرح شده ، گفت: بار نامه‌ی این نفتکش موجود بوده و به زودی با بررسی جعبه سیاه کشتی این شایعات به پایان می رسد.

مقصد نفتکش ایرانی کره جنوبی بوده است
مقصد نفتکش ایرانی کجا بود؟

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، محمدمهدی برومندی با اشاره به جزییات حادثه غمبار نفتکش سانچی و از دست دادن 30 نفر از خدمه ایرانی آن، گفت: متاسفانه امکان نجات کشتی با توجه به حجم بالای میعانات گازی که حمل می کرد وجود نداشت.

نماینده‌ی مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چینی‌ها در روند امداد و نجات کشتی نفتکش ایرانی کوتاهی نکرده‌اند، افزود: چین حتی اجازه ورود کشور ژاپن برای امداد رسانی به حادثه دیدگان را نیز داده بود.

وی ادامه داد: در ضمن عملیات امداد و نجات از سوی کشور ژاپن گویا با آب قصد خاموش کردن آتش وجود داشته که کشور چین به علت اوج گیری شعله با آب از این کار خودداری کرده و به استفاده از فوم برای اطفا حریق توصیه کرده؛ اما متاسفانه این موضوع نیز بازار شایعاتی مبنی بر عدم ارائه‌ی مجوز به سایر کشورها برای امداد و نجات را در پی داشته است.

برومندی همچنین با بیان اینکه بار نامه نفتکش ایرانی موجود است، تصریح کرد: اینکه مقصد این نفتکش کره شمالی بوده کذب محض است؛ زیرا هفته‌ای یک بار به بندری در کره جنوبی میعانات گازی صادر می‌شود و این نفتکش نیز همین ماموریت را داشته است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس به جد پیگیر سانحه رخ داده برای سانچی بوده و تا رمزگشایی جعبه سیاه نیز نشست‌های مستمری با مسئولان برگزار خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته