اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970206292998271

آغاز فراخوان پنجمین دوره کشف شتابدهنده فردوسی

سفر به مرز و بوم ناب

کد: 13970206292998271

https://goo.gl/oyidoi

، مشهد , (اخبار رسمی): دوره کشف شتابدهنده فردوسی فرصتی است تا استارتاپ های پذیرفته شده مدل کسب و کار خود را اعتبارسنجی کنند، به تست بازار بپردازند و تیم خود را تکمیل کنند. فرآیند پذیرش با تکمیل فرم پذیرش از طریق سایت شتابدهنده فردوسی آغاز می‌شود. در پنجمین دوره کشف، اولویت با استارتاپ‌های حوزه گردشگری یا چندرسانه‌ای است.

سفر به مرز و بوم ناب….
سفر به مرز و بوم ناب... آغاز فراخوان پنجمین دوره کشف در شتابدهنده فردوسی

استارتاپ‌هایی مجوز ورود به دوره کشف را پیدا خواهند کرد که موفق به ساخت MVP (نمونه اولیه) محصول یا خدمت شده باشند. اولویت با استارتاپ‌هایی است که در حوزه گردشگری یا چندرسانه‌ای فعالیت کنند

دوره کشف شتابدهنده فردوسی فرصتی است که استارتاپ‌های پذیرفته شده می‌توانند مدل کسب‌وکار خود را اعتبارسنجی کنند، به تست بازار بپردازند و تیم خود را تکمیل کنند. فرآیند پذیرش در این دوره با تکمیل فرم پذیرش از طریق سایت شتابدهنده فردوسی آغاز می‌شود.

استارتاپ‌هایی مجوز ورود به دورۀ کشف را پیدا خواهند کرد که موفق به ساخت MVP (نمونۀ اولیه) محصول یا خدمت شده باشند. تیم ارزیابی شتابدهنده فردوسی طی جلساتی از بنیان‌گذاران استارتاپ مصاحبه و آزمون به عمل می‌آورند که در صورت موفقیت در جلسۀ نهایی، جواز ورود به دورۀ کشف را به دست خواهند آورد.

در پنجمین دوره کشف، اولویت با استارتاپ‌هایی خواهد بود که در حوزۀ گردشگری یا چندرسانه‌ای فعالیت کنند. با توجه به ظرفیت‌ها و اهداف شتابدهنده، استارتاپ‌های فعال در این حوزه فرصت تجربۀ رشد چشم‌گیر و جذب سرمایه‌گذار را در سریع‌ترین حالت ممکن خواهند داشت.

ذکر این نکته ضروری است که اگر استارتاپ متقاضی خدمات شتابدهنده هنوز موفق به ساخت MVP خود نشده یا هنوز در مرحله ایده باشد، با تکمیل فرم پذیرش در سایت شتابدهنده فردوسی فرصت ورود به دورۀ شکل‌دهی شتابدهنده فردوسی را خواهد داشت.

لازم به ذکر است که تاکنون چهار دوره کشف در شتابدهنده فردوسی برگزار شده است که آخرین دوره آن چهارم اردیبهشت به پایان رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده کسب و کار فردوسی

شتابدهنده فردوسی با ارائه خدمات حمایتی، حضور مجرب ترین مربیان و منتورهای کسب و کار شرق کشور، بهره گیری از شبکه گسترده سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت وسیع رسانه ای خود، از ایجاد و توسعه‌ی استارتاپ‌های جدید بدست کارآفرینان در حوزه فناوری‌های نرم و آموزشی پشتیبانی می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]