اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970601312847183

استابلایزر دستگاهی برای تثبیت نوسان ولتاژ برق شهری

کد: 13970601312847183

https://goo.gl/xEQ1sS

، تهران , (اخبار رسمی): استابلایزر دستگاهی است که برای تثبیت نوسان ولتاژ برق شهری استفاده می‌شود. بنابراین در مناطقی که نوسان ولتاژ زیادی وجود دارد، خرید استابلایزر به افراد پیشنهاد می‌شود. از سری کاربرد‌های اصلی استابلایزر در صنعت می‌توان به استفاده در دستگاه‌ لیزر، دستگاه‌ CNC و کوانتومتر اشاره کرد.

استابلایزر دستگاهی برای تثبیت نوسان ولتاژ برق شهری
استابلایزر - خرید استابلایزر - کاربرد استابلایزر

با قرار دادن یک استابلایزر در ورودی برق محل مورد نظر می‌توان کلیه لوازم برقی و سیم‌کشی‌های داخلی را در مقابل اختلالات برق شهر به طور کامل حفاظت کرد

به عنوان مهمترین کاربرد‌های اصلی استابلایزر در صنعت، می‌توان به استفاده در دستگاه‌های لیزر، دستگاه‌های CNC، کوانتومتر، دستگاه‌های چاپ و بسته‌بندی، جهت حفاظت از انواع کولر گازی و یخچال فریزر، کلیه‌ی موسسات، کارخانجات، آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها اشاره کرد.

از طرفی، افت ولتاژ برق شهری باعث اختلال در عملکرد دستگاه‌های مختلفی از قبیل کامپیوترها‌، لوازم خانگی‌، ماشین آلات صنعتی و ... شده و قدرت نامی و راندمان آنها را به مقدار قابل‌توجهی کاهش می‌دهد که باعث پایین آمدن دور الکتروموتور موجود در دستگاه و گرم شدن آن خواهد شد و به تبع آن تلفات انرژی افزایش یافته و در نهایت نوسان ولتاژی را ایجاد می‌کند که در بعضی از مواقع افزایش مصرف برق تا 25% را در بر دارد.

با قرار دادن یک دستگاه استابلایزر در ورودی برق به محل مورد نظر می‌توان کلیه‌ی لوازم برقی و سیم‌کشی‌های داخلی را در مقابل اختلالات برق شهر به طور کامل حفاظت کرد. در ضمن وجود استابلایزر مخصوصاً در مناطقی که دارای برق ضعیف‌تر هستند تا 25% هزینه‌های محاسبه شده در قبض برق را کاهش می‌دهد.

از این رو، بسته به نوع توان و آمپراژ مصرفی، استابلایزر به انواع استابلایزر تک فاز و استابلایزر سه فاز تقسیم‌بندی می‌شود. هر دو مدل استابلایزر تک‌فاز و استابلایزر سه فاز با برند Delta عرضه می‌شود.

استابلایزر Delta دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های زیر است:

دارا بودن هسته تماما مس،

سیستم خنک‌کننده،

دقت بالا،

تنظیم میزان درصد خطا،

صفحه نمایش دیجیتال منحصر به فرد،

شکل موج سینوسی کامل،

دارا بودن سیستم میکرو پروسسوری،

دارای ولتاژ خروجی تثبیت‌شده در مدل‌های تک فاز

و توانایی بالانس هر فاز به طور مجزا در مدل‌های سه فاز

علاقه‌مندان جهت مشاهده سری محصولات استابلایزر Delta و دریافت اطلاعات فنی آن، می‌توانند به لینک مشاهده استابلایزر‌، تثبیت کننده ولتاژ دلتا DELTA مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازرگانی پیمان الکتریک

واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید