کد: 13970610314045138

آموزشگاه موسیقی و کلاس موسیقی خصوصی

کد: 13970610314045138

https://goo.gl/WA3eqW

، تهران , (اخبار رسمی): به تصور بسیاری، کلاس‌های موسیقی اگر به صورت خصوصی برگزار شود، می‌تواند نتیجه بهتری داشته باشد، به همین دلیل بیشتر افراد برای یافتن آموزشگاه موسیقی مناسب، کلاس به صورت خصوصی را بیش از هر چیزی با اهمیت می‌پندارند.

آموزشگاه موسیقی و کلاس موسیقی خصوصی
آموزشگاه موسیقی و کلاس موسیقی خصوصی

می‌توان به این نکته رسید که بسیاری از نوشته‌ها در مورد کلاس‌های خصوصی، جنبه تبلیغاتی دارد

رضا کلانتری مدرس موسیقی و نوازنده ساز تار و سه تار، در یادداشتی در مورد کلاس خصوصی آموزش موسیقی ابراز کرده است که ضرورتا کلاس خصوصی کمکی به یادگیری بهتر موسیقی نمی‌کند. در ادامه متن کامل یادداشت وی جهت مشاهده آورده شده است.

در بسیاری از جست و جوهایی که هنرجویان برای یادگیری موسیقی دارند، به کلاس خصوصی موسیقی می‌رسند.

به تصور بسیاری، کلاس‌های موسیقی اگر به صورت خصوصی برگزار شود، می‌تواند نتیجه بهتری داشته باشد، به همین دلیل بیشتر افراد برای یافتن آموزشگاه موسیقی مناسب، کلاس به صورت خصوصی را بیش از هر چیزی با اهمیت می‌پندارند.

واقعیت ماجرا چیست؟

باید بدانید، تمامی کلاس‌های آموزش ساز در آموزشگاه‌های موسیقی به صورت خصوصی برگزار می‌شوند. آموزش ساز باید به صورت فردی و کاملا خصوصی باشد، زیرا هر هنرجو، با توجه به توانایی و میزان یادگیری مشق می‌گیرد. نمی توان برای چند هنرجو به صورت همزمان، سرمشق و درس یکسان تعیین کرد.

البته کلاس‌های گروهی نیز برای آموزش ساز برگزار می‌شود، ولی موارد و کاربرد آن با کلاس‌های عادی تفاوت دارد.

کلاس‌هایی برای تمرین ارکستر و گروه نوازی، کلاس‌های موسیقی کودک، کلاس‌های همنوازی و این گونه کلاس‌ها، باید به صورت گروهی باشند.

با این توضیح، می‌توان به این نکته رسید که بسیاری از نوشته‌ها در مورد کلاس‌های خصوصی، جنبه تبلیغاتی دارد.

علاقه‌مندان جهت آموزش موسیقی و شرکت در کلاس‌های موسیقی می‌توانند به سایت آموزشگاه موسیقی شمیم مراجعه کنند و یا به سایت رضا کلانتری، نوازنده تار، سه تار و آهنگساز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسیقی هنری ایران

اخبار موسیقی ایران، بیوگرافی اساتید موسیقی ایران، نوتاسیون، تصاویر موسیقی دانان ایران، مرکز خرید و فروش، موسیقی فیلم، بخش آموزشی، مجلات موسیقی، گفت و گو با اساتید موسیقی، موسیقی دانان جوان، موسیقی در شهرهای ایران، موسیقی ایران در سایر کشورها، سازندگان ساز، آهنگسازان، اتنوموزیکولوژی و...

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | موسیقی