اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807054080012126

فروشگاه اینترنتی دوربین ورزشی

انواع دوربین ورزشی و لیست قیمت آنها

کد: 139807054080012126

http://bit.ly/2o340FD

، تهران , (اخبار رسمی): دوربین‌های ورزشی یا اکشن کمراها و لیست دوربین‌های ورزشی در وب سایت MiniDvpro آمده است.

انواع دوربین ورزشی و لیست قیمت دوربین ورزشی
دوربین ورزشی یا اکشن کمرا یک دوربین برای ورزشکاران

دوربین ورزشی یا اکشن کمرا کاربرد گسترده‌ای داشته و در مقایسه با وسایل فیلم برداری عادی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات به مراتب بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه مزایا و خصوصیت‌های اکشن کمرا (Action camera) آمده است.

دوربین ورزشی برای ثبت تصویر و یا ضبط ویدیو ساخته می‌شود، با این تفاوت که ابعاد کوچکی داشته و به لطف تجهیزات گسترده ارائه شده برای آن می‌توان دوربین را به کلاه ایمنی، دسته موتورسیکلت و یا دوچرخه، سینه و یا هر قسمت دیگری از بدن بست و آن‌ را به همراه خود به زیر آب و یا دیگر محیط‌های پرمخاطره برد. اگرچه می‌توان با یک دوربین ورزشی عکس نیز گرفت، اما تمرکز این دسته از دوربین‌ها بر روی فیلم برداری و قابلیت‌ها و امکانات مرتب با آن قرار گرفته است. به عبارتی دیگر، اکشن کمرا یک نوع دوربین فیلم برداری است.

اکشن کمرا که از نام آن مشخص است دوربینی است برای فعالیت‌های پر مخاطره و پر تحرک که از همین رو در اکثر دوربین‌های ورزشی از سنسور ضد لرزشی استفاده شده است تا کیفیت فیلمبرداری و عکسبردای این دوربین‌ها در مقایسه با سایر دوربین‌ها به مراتب بالاتر باشد. کیفیت دوربین‌های ورزشی 4k ،full hd،HD است و در اکثر موارد دارای قابلیت ضد آب دارند.

فروشگاه اینترنتی Minidvpro با عرضه جدیترین دوربین‌های ورزشی در خدمت دوستان ورزشکار است.

لیست دوربین‌های ورزشی این فروشگاه به ترتیب زیر است:

  1. دوربین ورزشی AEE LYFE TITAN
  2. دوربین ورزشی Sj4000 wifi
  3. دوربین ورزشی Sjcam sj7 star
  4. دوربین ورزشی sjcam sj360

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مینی دی وی به ادرس www.minidvpro.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]