اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008055496112126

جدیدترین مدل های دوربین شلنگی و آندوسکوپی

کد: 140008055496112126

https://bit.ly/2Y3UTHi

، تهران , (اخبار رسمی): برای آشنایی و خرید انواع دوربین های آندوسکوپی و شلنگی به وب سایت مینی دی وی پرو به آدرس MiniDvPro.com مراجعه کنید و این مطلب را بخوانید.

جدیدترین مدلهای دوربین شلنگی و آندوسکوپی
دوربین آندوسکوپی و شلنگی

یکی از مهمترین موضوعاتی که در طرح جدید دوربین آندوسکوپی اجرا شده است، موقعیت انعطاف پذیر آن است. خوشبختانه تولید دوربین شلنگی و آندوسکوپی به قدری گسترده بوده است که توانسته در سبک فنری امتیاز خوبی کسب نماید.

دوربین شلنگی 10 متری با خاصیت فنری

جنس این دوربین از نوع سخت است به صورتی که در مسیر گیر نمی کند و شرایط اتصال به موبایل نیز دارد. در واقع شما دوربین را از طریق usb به موبایلتان وصل می کنید و تصاویر به شما نمایش داده می شود.

خاصیت فنری این دوربین به صورت سخت طراحی شده است به طوری که شرایط کنترل خوبی برای آن وجود دارد این دوربین ها به نسبت مدل های قبل از نظر بدنه بسیار مقاوم و انعطاف پذیر هستند. می دانید که ابعاد دوربین شلنگی و آندوسکوپی بسیار کوچک است و از آن می توان برای مکان هایی که دید کافی ندارند استفاده کرد. انتقال سرعت بالای فریم HD سبب شده تا تصویر شگفت انگیز و واضحی اجرا شود به طوری که سطح وضوح تصویر بین 720 در 1280 ارزیابی شده است. اینطور که بررسی ها نشان می دهند این دوربین ها از نظر سطح کیفیت کاملاً قابل قبول هستند.

مقاومت دوربین شلنگی و آندوسکوپی 10 متری نسل جدید در برابر آب همه را شگفت زده کرده است. از پروب دوربین بازرسی ضد آب نوع IP67 برای آن استفاده شده که قطر حدود 5.5 میلیمتر دارد و همینطور سطح ال ای دی 6 آن با نور بسیار کم همراه است. این نوع آندوسکوپ برای محیط های کم نور یا تاریک بسیار عالی هستند و حتی برای محیط مرطوب نیز استفاده می شود.

دوربین شلنگی و آندوسکوپی همراه با نمایشگر با ساختاری جدید

پیشنهاد مینی دی وی پرو به شما دوربین دوربین کوچک و ریز شلنگی آندوسکوپی همراه با نمایشگر است این دوربین ها در لیست نسل جدید دوربین شلنگی و آندوسکوپی قرار گرفته اند برای موقعیت های سخت مثل حفره ها و چاه و لوله ها بهترین گزینه محسوب می شوند. این محصول از نظر فوکوس عالی بوده و می تواند به صورت اتوماتیک کیفیت تصویر را بهبود دهد. دسته کنترل هوشمندی که برای این دوربین شلنگی و آندوسکوپی در نظر گرفته شده است کمک می کند تا سطح اجرا به شکل کاملاً حرفه ای دنبال شود. طول سیم این محصول سه متر است و از دوربین دو مگاپیکسلی نیز برای آن استفاده شده است. طراحی این دستگاه کاملاً ارگونومی و قوی است به طوری که شرایط کنترل برای همه کلیدها وجود دارد.

دوربین شلنگی چراغ دار در سبک های متنوع

از آنجایی که دوربین شلنگی و آندوسکوپی چراغ ضد آب در سبک های متنوعی عرضه شده اند و به نوعی دوربین حفره و چاه محسوب می شود، چه خوب است اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نماییم.

معمولاً دوربین شلنگی چراغ دار از نظر برد نوری از مدل 2 متر با 7.5 میلیمتر قطر طراحی شده اند. سبک دیگر این محصول که بیشترین فروش را در سایت ما دارد، مدل 10 متری است که در قطر 5.5 مورد تقاضا قرار می گیرد و معمولاً به صورت موبایلی و کامپیوتری عرضه می شود که در یک سبک جدید آن از فیش تاشو استفاده شده است.

سبک دیگر از این دوربین شلنگی با انعطاف 20 متر است و در سبک های رگلاتور دار و بدون رگلاتور بر اساس نیاز مشتری عرضه می شود. دوربین شلنگی 20 متری معمولاً با قطر 8 و قطر 8 و نیم عرضه می شود.

خرید انواع دوربین شلنگی و آندوسکوپی سیمی و بررسی تفاوت ها

بسیاری از افرادی که قصد خرید جدیدترین سبک از دوربین شلنگی سیمی را دارند نمی دانند تفاوت بین این دوربین ها در چیست به این ترتیب سعی کرده ایم در این بخش یک سری توضیحات مناسب ارائه دهیم تا انتخاب برای شما آسانتر باشد.

دوربین شلنگی و آندوسکوپی از نوع کامپیوتری معمولاً به واسطه کابل USB شرایط اتصال و مشاهده در نرم افزار دوربین اندوسکوپی را دارد و مخصوص لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی است. این مدل از دوربین ها از گذشته تا به امروز فروش بالایی دارند.

نوع دوم به صورت دوربین شلنگی و آندوسکوپی تلویزیونی است که توسط کابل AV متصل می شود و شرایط مشاهده تصاویر در تلویزیون را دارد این مدل از دوربین ها نیاز به آداپتور یا منبع تغذیه 12 ولت دارند.

سومین سبک از دوربین شلنگی سیمی به صورت موبایلی است که به آن دوربین اندوسکوپی اندرویدی نیز گفته می شود و نیاز به کابل میکرو USB دارد به طوری که شرایط اتصال و مشاهده در گوشی موبایل را فراهم می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان