اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139809044232812382

تولید فصل دوم مجموعه انیمیشن آموزشی- طنز اسرافی و انصافی با تغییرات جدید آغاز شد

مجموعه اسرافی و انصافی 2 به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی بهادر کلید خورد

کد: 139809044232812382

http://bit.ly/35Egzb7

، تهران , (اخبار رسمی): فصل دوم مجموعه انیمیشن آموزشی - طنز اسرافی و انصافی با افزودن چند شخصیت جدید، فضای متفاوت‌تری نسبت به فصل اول خواهد داشت و انتظار می‌رود بیشتر از فصل اول مورد توجه و استقبال مردم قرار گیرد. قصه‌های اسرافی و انصافی برگرفته از حوادث واقعی بوده و براساس نتایج پژوهش‌های انجام شده در حال نگارش است.

مجموعه اسرافی و انصافی 2 به کارگردانی و تهیه کنندگی علی بهادر کلید خورد
اسرافی و انصافی به همراه شخصیت های جدید همسر و پسر اسرافی

رویکرد فصل دوم مجموعه اسرافی و انصافی کماکان پرداختن به رعایت نکات ایمنی و بهینه مصرف کردن گاز توسط مردم و سایر مصرف‌کنندگان گاز طبیعی است. قصه‌های اسرافی و انصافی برگرفته از حوادث واقعی است

به زودی تولید فصل دوم مجموعه انیمیشن آموزشی - طنز اسرافی و انصافی با تغییرات جدید آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه هنری بهادر فیلم، احمد دارابی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، ضمن اعلام این خبر افزود: مدتی است نگارش فیلمنامه و سرودن اشعار مجموعه اسرافی و انصافی با حمایت شرکت گاز استان تهران شروع شده و کار طراحی کاراکترهای جدید این مجموعه نیز رو به اتمام است.

وی ادامه داد: فصل دوم مجموعه انیمیشن آموزشی - طنز اسرافی و انصافی با افزودن چند شخصیت جدید به این فصل، مجموعه فضای متفاوت‌تری نسبت به فصل اول خواهد داشت و انتظار می‌رود بیشتر از فصل اول مورد توجه و استقبال مردم قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو افزود: رویکرد فصل دوم مجموعه اسرافی و انصافی کماکان پرداختن به رعایت نکات ایمنی و بهینه مصرف کردن گاز توسط مردم و سایر مصرف‌کنندگان گاز طبیعی است. قصه‌های اسرافی و انصافی برگرفته از حوادث واقعی بوده و براساس نتایج پژوهش‌های انجام شده توسط محققان شرکت گاز استان تهران در حال نگارش است.

عوامل این مجموعه که تاکنون همکاری آنان با این پروژه قطعی شده شامل تهیه کننده و کارگردان: علی بهادر، نویسندگان فیلمنامه: سینا سعید وزیری، مرضیه شهلایی، شاعر: نسیم نژاد جعفری، گوینده: امین ضیایی، آهنگساز: سعید اردیانی، انیماتور: محمد امین حامد- مهدیه بهادر، طراح پس زمینه و مدل شیت: مژگان و مرجان حامد و کارشناسان محتوایی: اسماعیل شجاع، امیرحسین جاودان و محمد مهدی پیهانی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر