اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910034829715005

با هدف معرفی بهتر خدمات و محصولات شرکت انجام شد:

ارتقا و بهینه سازی سایت صنایع محرکه دوار خاورمیانه

کد: 139910034829715005

https://bit.ly/3kd3TQZ

، ماهدشت , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت صنایع محرکه دوار خاورمیانه  از  اول دیماه امسال به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره جدید آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت صنایع محرکه دوار خاورمیانه
با قابلیت تولید همزمان برق و حرارت به سفارش مشتری

با هدف دسترسی سریع به اطلاعات مولدهای کم حجم برق و حرارت

به گزارش مدیر IT صنایع محرکه دوار خاورمیانه؛ وب سایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی محصولات جدید از تاریخ اول دی ماه بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.microturbine.ir در دسترس کاربران و علاقه‌مندان حوزه برق و انرژی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های محصولات، فروش، مقالات و اخبار به فهرست وب سایت اضافه شده است.
مدیر IT صنایع محرکه دوار خاورمیانه با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌ سایت با معرفی قابلیتها و مشخصات محصولات تولیدی مولد برق و حرارت، پس از این به روز رسانی مد نظر است.
او همچنین افزود: صنایع محرکه دوار خاورمیانه وب سایت فعال در حوزه ژنراتورهای برق مقیاس کوچک است و پس از این به روزرسانی ضمن ارائه‌ مقالات و اخبار به روز این حوزه آماده دریافت پیامها و درخواستهای مشتریان گرامی هستیم. همچنین کانال اینستاگرام شرکت به آدرس gas.generator برای مرور اخبار و لینکهای مرتبط همچنان قابل دسترسی است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع محرکه دوار خاورمیانه

شرکت صنایع محرکه دوار خاورمیانه ( S.M.D middle east) در سال 1390 با انگیزه طراحی و صنعتی سازی فن آوری محصولات مولد همزمان برق و حرارت بعنوان شاخه صنعتی شرکت Samad Power انگلستان و عضوی از گروه SAMAD تاسیس شد. این شرکت از سال 1394 تاکنون توسعه سیستم مولد همزمان برق و حرارت با تکنولوژی میکروتوربین گازی را از طراحی مفهومی تا طراحی دقیق با ساخت نمونه های مهندسی در دستور کار داشته است. بر اساس مطالعات امکانسنجی و بررسی بازار، فاز اول تولید محصول پایلوت پکیج شوفاژ مولد برق (TGB) برای بازار انگلستان هدفگذاری شده است. به موازات به منظور پوشش بازار داخلی ، از سال 1395 با معرفی پروژه به معاونت علمی فن آوری ریاست جمهوری و ورود به گروه شرکتهای دانش بنیان، شرکت در حال توسعه محصول و بازار است. مذاکره نزدیک با سازمانهای متولی در بحث انرژی از جمله وزارت نیرو و وزارت نفت ادامه دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]